på Amino

Regnskab på min pc eller i "skyen"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 7
Tilmeldt 23. nov 13
Indlæg ialt: 2
Ragnar Jensen
Skrevet Skrev: 23-11-2013 kl. 14:01

Har oprettet mig som bruger på Dinero og overvejer at købe Dinero Pro fra 1/1-14.

Regnskabet ser umiddelbart godt, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt mit regnskab kan downloades til min pc eller om det 'altid' kommer til at ligge på en server ude i byen/skyen?

Regnskabet skal ligge på min pc så jeg kan arbejde med det uden at være på nettet.

Er det et urimeligt eller gammeldags krav?

Med venlig hilsen

Ragnar

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 558
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 158
Stefan K. Nielsen
Fra SN-Design
Skrevet Skrev: 24-11-2013 kl. 15:58
Det kan Dinero ikke.

jeg syntes selv der er mange fordele i at regnskabet ligger online, såsom ved pc nedbrud, eller du ikke behøver være på samme pc altid. Selv om jeg godt kan forstå dig at det godt kan være mærkeligt det bare ligger "derude"

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 7
Tilmeldt 23. nov 13
Indlæg ialt: 2
Ragnar Jensen
Skrevet Skrev: 24-11-2013 kl. 16:56

Du har nok ret. Er dog så gammeldags at jeg betragter regnskab som noget meget privat. Selv om sikkerheden er høj nok kan det virke lidt utrygt. Min fornemmelse siger at regnskabet bør ligge på en "gammel pc" der ikke er på nettet overhovedet, men som kun laver regnskab.

Nu skal jeg ikke virke negativ og jeg synes Dinero ser fint ud, så jeg prøver det indti videre. ;)

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed