på Amino

Kan Dinero sættes op til at håndtere elektroniske indbetalingskort?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 12
Tilmeldt 17. sep 13
Indlæg ialt: 3
Pawldo
Skrevet Skrev: 13-11-2013 kl. 19:36

Hej.

Vores forretningskoncept går blandt andet ud på at tilbyde rådgivning og sparring til privatpersoner, der indenfor Serviceloven søger handicapkompenserende ydelser til børn, unge og voksne.

Ved sagsbehandling af denne størrelse er vi underlagt Datatilsynets kriterier for håndtering af personfølsomme oplysninger - af samme årsag lader vi vores korrespondanceveje gå via e-Boks.

Mit spørgsmål er netop e-Boksrelateret...

For at kunne sende elektroniske indbetalingskort, som kunden så kan betale via sin netbank, så kræver det, at vores anvendte økonomisystem er sat op hertil. Opkrævningsleverancen skal med andre ord sættes op i Dinero, hvis det ellers er muligt. Er det det?

Der er lidt mere info til kravene her.

Takker på forhånd og med venlig hilsen,

Henrik

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 3.570
Tilmeldt 16. mar 06
Indlæg ialt: 851
IT-Konsulenten
Skrevet Skrev: 13-11-2013 kl. 21:49

Hej Pawldo,

Nej, desværre understøttes det ikke i Dinero. Jeg har forespurgt på det, men selvom det er en selvfølge og standard i andre systemer (f.eks. kommer det i den nye version af http://billysbilling.dk, se https://billysbilling.dk/blog/Regnskabsrevolutionen-for-danske-selvstaendige), så virkede det som om at det slet ikke var interessant i Dinero.

Jeg må sige at jeg ikke forstår det. Et økonomi/faktura system, hvor man ikke kan udskrive betalingsident på faktura, så den er nem at betale i netbank for kunden, det er i min verden ikke specielt brugbart.

Samtidigt gør det registrering af indbetalinger super nemt, da man fra sin netbank kan udlæse en CSV fil der indeholder samtlige indbetalinger med FIK....

Det er det eneste der fraholder mig fra at bruge Dinero.

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 3.570
Tilmeldt 16. mar 06
Indlæg ialt: 851
IT-Konsulenten
Skrevet Skrev: 13-11-2013 kl. 21:54

Du kan også med e-conomic, se e-conomic

Amino-karma 12
Tilmeldt 17. sep 13
Pawldo
Skrevet Skrev: 14-11-2013 kl. 13:19

Hejsa.

Tak for dit hurtige svar.

Jeg så godt e-conomic på listen over godkendte softwareudbydere, men jeg havde håbet på, Dinero kunne klare jobbet.

Skuffende... nå, vi må vælge et af de andre regnskabsprogrammer, så.

Mvh. Henrik

Amino-karma 157.459
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.315
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 14-11-2013 kl. 13:33

Hej Henrik

Vores fokus i Dinero, er at gøre det vi gør, rigtig godt.
Hvis vi lige nu går igang med alle de ønsker folk har til os, så ender vi som alle de andre.
At lave et brugervenligt, hurtigt og intelligent regnskabssystem tager tid og derfor vil det være useriøst at sætte en deadline på jeres ønsker.
Det skal nok komme, men lige nu er der nogle mere basale ting der skal laves og det håber jeg i forstår.

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 12
Tilmeldt 17. sep 13
Pawldo
Skrevet Skrev: 14-11-2013 kl. 15:14

Hej Martin.

Jeg er helt med på, at fokus i Dinero er at gøre alting nemt og overskueligt - jeg ved, jeg skrev "skuffende" men det var mest af alt fordi, jeg håbede på, Dinero er den totalløsning, vi leder efter.

Programmet ser lækkert ud, og både min makker og jeg er fascinerede af det, I har skabt - og så er det jo gratis... det kan vi godt lide som nystartende :)

Men det er bare et must for vores koncept, at de elektroniske indbetalingskort kan afregnes via netbank og dermed opsættes i det anvendte økonomisystem, fordi vi i forvejen korresponderer med vores privatkunder via e-Boks (vi håndterer en lang række personfølsomme oplysninger, så almindelig mailkorrespondance med fortroligt indhold går ikke).

Tak for dit svar.

Med venlig hilsen,

Henrik

Amino-karma 157.459
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.315
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 14-11-2013 kl. 21:24

Det kan jeg sagtens forstå og jeg håber vi inden alt for længe kan hjælpe dig.

De bedste hilsner

Martin

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed