på Amino

Overvejer dinero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 72
Tilmeldt 19. sep 08
Indlæg ialt: 15
svj
Skrevet Skrev: 13-11-2013 kl. 08:45

Hej,

Jeg overvejer skift fra mit nuværende økonomisystem til Dinero. Skiftet overvejes idet mit nuværende system så småt trænger til opdatering. Licensvilkårerne er blevet ændret og jeg er nu nødt til at betale løbende abonnementer for at holde skruen i vandet.

Jeg har sonderet markedet for online systemer. Dinero ser ud til at have potentiale - selvom det stadig virker lidt umodent. Prisen for systemet er fornuftig. Faktisk ville jeg godt gi' lidt mere.

Jeg har et par spørgsmål, hvis svar kan hjælpe mig til at vælge økonomisystem:

1) Pro versionen giver mulighed for bilag i skyen. Kan bilag uploades via email?

2) Jeg kan se at andre systemer kræver ekstra betaling for moduler, f.eks. abonnementsbetalinger, tilbudsmoduler lager- og projektstyring. Jeg vil gerne vide om vi skal forvente tilsvarende ekstrabetaling for dinero-moduler senere?

3) Findes der en changelog/revisionsoversigt for Dinero? 

På forhånd tak

• Amino Karma for indlæg: 6
Amino-karma 1.525
Tilmeldt 17. feb 06
Indlæg ialt: 397
Simon F.
Fra Rozone Scandinavia
Skrevet Skrev: 13-11-2013 kl. 09:44

Her kommer ikke direkte svar på dine spørgsmål. 
Men kan ihvertfald sige så meget, at jeg har kæmpet i flere dage med FØRST, at skifte fra 1 system som vi har haft i 5-6 år til én af konkurrenterne til Dinero.

Efter 2 uger - hører jeg så pludselig Thorborgs adskillige og gentagne opfordringer til, at prøve Dinero.
Jeg gør det! - og blev HELT solgt.

Sååå har jeg så taget HELE turen igen for, at skifte til Dinero fra det "nye" system, som vi kun var på i få uger. MEN - jeg måtte over til Dinero. ;-)

Allright - jeg haft lidt opstartsproblemer - og det ville være super med en endnu hurtigere support.
Men det kommer nok hele...! :) 

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 14-11-2013 kl. 14:58

Hej

1) Nej, du kan ikke uploade via email

2) Vi har ikke prislagt kommende moduler, men der vil blive tilføjer en del moduler til Pro abonnementet, som koster 97 kr/md.

3) Nej, men det vil blive tilføjet på sigt.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 72
Tilmeldt 19. sep 08
Indlæg ialt: 15
svj
Skrevet Skrev: 14-11-2013 kl. 16:07

Tak for svaret David,

Men jeg blev ikke så meget klogere af dit svar på spg 2 (vedr. prissætning).

Jeg overvejer i sagens natur andre systemer. Men flere andre online systemer falder på at ekstra-moduler hurtigt koster spidsen af en jetjager. Ekstra bruger, tilbagevendende betalinger, tilbudsmodul ... mange bække små. Pludselig har jeg abonnementer for 500,-+ / md. Og så kan jeg jo lige så godt købe et gammeldags system - eller en levetidsforlænge mit nuværende økonomisystem. 

Lad mig være lidt mere konkret...

I jeres roadmap nævner i f.eks. en del funktioner som er på vej. Jeg har plukket de funktioner ud som jeg har mest brug for:

Eksport af data (lister, kontakter mv.)

Anlægsaktiver

Mulighed for oprettelse af ekstra brugere

Tilbudsmodul

Budgetfunktion

Bankafstemming

Generering af årsrapport

Vedhæft af filer til fakturaer

Abonnementsfakturering

Vedhæft af filer til fakturaer

Bliver ovenstående funktioner en del af PRO-abn. eller skal jeg forvente ekstrabetaling for et eller flere af ovenstående moduler? På forhånd tak.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 16-11-2013 kl. 14:56

Hej igen

Det er ikke fordi at jeg ikke vil svare på dit spørgsmål, men jeg ved det ganske enkelt ikke… Vi har ikke fastlagt vores endelige prismodel endnu.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Amino-karma 558
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 158
Stefan K. Nielsen
Fra SN-Design
Skrevet Skrev: 21-11-2013 kl. 13:11
Hej jeg har de samme overvejelser ang flytning af regnskabs program. Tag et kig på www.xena.dk da det virker mere komplet en Dinero på nuværende tidspunkt. Det har ihvertfald fået mine øjne lidt væk fra Dinero

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed