Har bogført en åbningsbalance pr. 01.01.2013 - systemet svarer tilbage, at den er gemt. Men i Rapport - Balance - står der en forkert dato: 31.01.2013 og et stort rundt 0,00 ud for alle statuskonti.
Kan I give mig en god forklaring på det - og en løsnig, tak
vh Kristian
Hej Kristian
Det er en fejl at åbningsbalancen ikke bliver vist på oversigterne. Vi arbejder pt. på at løse fejlen.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Det er jeg glad for.
Når I nu er igang med finjusteringerne sendte jeg en mail ud på forum i forgårs, og til support direkte i går, som jeg imidlertid ikke har fået respons på. Den lød.
Jeg er ved at bogføre tilbage fra 1. januar, og det irriterer mig, at systemet angiver dags dato, hver gang med skal lave et nyt bilag. Hvorfor beholder den ikke datoen fra bilaget forinden.Jeg savner muligheden for at angive en modkonto - f.eks. bank - på de enkelte finanskonti - det ville lette arbejdet betydeligt, at man ligesom i fakturamodulet kan angive, at pengene skal trækkes/indbetales til f.eks. bank fra de enkelte konti.
Og så en sidste lille ting: Når man posterer står der automatisk 0,00 i beløbsfeltet. Det er lidt irriterende, for hvis man f.eks. vil bogføre 200 kr., og skriver 200 i feltet - kommer der automatisk til at stå 2000,00 kr. Det er meget irriterende at man skal highlighte 0,00 først og så slette og så skrive det rette beløb.
De bedste hilsner og god vind med projektet
Kristian
Tak for gode input, de er hermed noteret.
Til i andre brugere kan i med fordel læse :
http://www.amino.dk/groups/dinero_project/pages/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt.aspx
Tjek endvidere vores andre kanaler :