1) "Indtast dit CPR-nummer og vi finder dine oplysninger". Det gjorde jeg så, (det er 35057781), men den kunne ikke finde mig!?
2) Når jeg under "Kontoplan" klikker på "Opret konto" kommer der 3 valgmuligheder: "Konto Tekst Sum" Hvad fanden betyder det? Troede det var det lette regnskabsprogram! :)
3) Vælger jeg "Konto" i ovenstående tilfælde, kommer jeg til et sted hvor jeg kan taste mit konto-nummer, -navn og momstype ind. Når jeg har gjort det, og trykker "Opret konto" kommer den med fejlen "Kontonummer ligger ikke indenfor de eksisterende kategorier" – har bare tastet mit Danske Bank erhvervsskontonummer ind, så ved ikke hvordan jeg kommer videre herfra!?
1) Vi har ikke en opdateret version af CVR-databasen (er under udviikling), så brug istedet for linket "Klik her for at oprette virksomheden manuelt", som er lige under feltet "Indtast firmanavn"
2) Konto: Det er en konto til kontoplanenTekst: Er bare tekst, altså en måde at opdele din kontoplan påSum: Det er så du kan summe flere konti (hvad er resultatet fra konto xxxx til xxxx9
3) Det har ikke noget med din bankkonto at gøre, læs her hvad en kontoplan er: http://kontoplan.dk
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Tak for dine svar David!