Hej,
Jeg har en uoverensstemmelse mellem min Dinero konto og det beløb der står på min bank konto. Det er i min verden den gode vej da der står 491,11 for meget.
Jeg har slet ingen ide om hvordan det kan gå den vej da alle faktura er udsendt gennem Dinero.
Der var i starten nogen private udlæg indtil der kom penge på konto'en, men de er blevet modregnet og har dobbelt tjekket det er korrekt.
Moms er i 0, da det jo lige er blevet betalt.
Hvad gør man her? Må man tilskrive det som indkomst eller? ( Hvis ja, hvordan gøres det så ) eller hvad stiller man lige op her?
Hej Mikael,
Det er vigtigt at du finder ud af præcis hvor det beløb kommer fra. Er det fx. et privatudlæg som mangler at bliver udbetalt, så kan du overføre dem til din private konto.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Jeg er klar over at det er vigtigt at jeg ved hvor det kommer fra ... men bare lidt trist at skulle gennemgå alt for at finde det lille beløb.
1. Jeg er helt 100% sikker på det ikke er en indtægt, da alt det bliver sendt ud gennem Dinero.
2. Så sidste er et privat udlæg, men jeg har været alt igennem og det er betalt tilbage til min egen konto.
Det er så kun sidste jeg er lidt i tvivl om alt er kommet tilbage til min egen konto ... men der er vel kun en vej frem her. :-(
Eller bare antage det er udlæg.
Nå ... jeg må til at søge ... selvom jeg ikke er meget for det :-)
Nå ... jeg fandt da faktisk ud af et par ting.
* Er kommet til at betale moms for det jeg har tjent i Okt ... håber skat kan leve med der så kommer lidt mindre ind i sidste kvatal.
* Er det muligt at lave en afteming. Altså en post hvor man har noteret at regnskabet passer?
Tror jeg må kaste håndklædet i ringen lige nu og bare trække de penge tilbage.
....
OMG ... Så da jeg endelig har skrevet overstående kigger jeg lige en gang til ... i stedet for at overføre penge fra min firma konto tilbage til min egen for et lille udlæg, har jeg overført den forkerte vej ... så nu fandt jeg endelig fejlen.
Men det viser jo også bare at pengene rent faktisk var mine egne. Nu er jeg glad :-)
Trygtede lidt der var en fejl i Dinero, men heldigvis bare en udduelig person ved navn "Syska" *heheh*