Kan det virkelig passe at der ingen helpdesk er? At jeg skal oprette endnu en bruger her på Amino er meget lidt brugervenligt, plus, folk gider det ikke. Det er en ny service i har, og jeg står allerede med en kritisk fejl efter 30 minutter med systemet, men for at oplyse jer om den, skal jeg oprette mig som bruger på en anden side og skrive det i et forum?
Altså, hvis i gerne vil have nogle brugere på det her, så skal supporten være i orden. Især med den type service i tilbyder.
Jeg vil godt garantere for, at der er mange som oplever bugs, eller besvær med jeres service, som ikke gider lægge mere tid i det, fordi det er så besværligt at få hjælp. Så browser de bare videre efter andre løsninger.
"Ja, men det tager jo ikke særlig lang tid at oprette en bruger her og skrive i forummet, det dør du jo ikke af". Det er korrekt, men regn ikke med folk vil kæmpe for at få jeres system til at lykkedes. Der er en grund til at Apples produkter er så populære, og flere bliver overvægtige. Man vælger den nemmeste løsning.
Hvis i virkelig ikke har tænkt jer at lave en helpdesk / live chat support, så vil jeg råde jer til at oprette et særskilt forum (f.eks. www.support.dinero.dk) hvor problemer kan opdeles i kategorier osv.. Den nuværende løsning er ALT for uoverskuelige.
Grunden til at jeg skriver det her, er selvfølgelig fordi jeg syntes at det er en super fed service i har gang i. Det er bare uheldigvis set så mange gange før, hvordan sådanne ting bliver ramt af tåbelige beslutninger/problemer, og det derfor aldrig rigtig bliver til noget alligevel.
Hej Joakim,
Tak for input. Du har helt ret, og det er noget af det vi skal have ændret på sigt.
Som vi også har skrevet på vores hjemmeside kan man få fat i supporten direkte ved at skrive til support@dinero.dk. Dvs. at du behøver ikke oprette dig på Amino for at rapportere bugs. Men når det er sagt, så er det en super idé med en helpdesk, hvor man kan søge i.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Det link, support@dinero.dk kan jeg bare ikke se når jeg er logget ind i systemet. :/
Nej, det står på vores hjemmeside (dinero.dk) under kontakt.