Hej
Jeg har lige oprettet mit første Dinero regnskab og jeg har en del købskvitteringer som jeg gerne vil have anført nogle konti som jeg selv har oprettet.
Når jeg opretter et nyt køb, kan jeg ikke se de nyoprettede konti i den combobox som kommer frem under "konto"? Det ligner at det kun er et udsnit af de konti som findes i kontoplanen.
What to do?
Mvh Jonas
Hej!
Har du fundet ud af noget?? Har nemlig samme problem :(
Hilsen Anna :)
Hej Anne:-)
Svar fra support.
Læs nedefra.
Dinero - Support (Dinero) 07 okt 14:10 (CEST) Hej Jonas, Kan godt se hvad du mener... Det er en fejl at du til at starte med har fået lov at oprette den udenfor kategorien "Kørsel og rejser - Fra 4599 til 4699". Kategorien slutter med "4699" og dine konti hedder "4700" og "4701". Så hvis du ændre dem til fx. "4640" og "4650" vil det virke. Med venlig hilsen Dinero - Support Jonas Nakel 04 okt 16:50 (CEST)
Hej Dinero Support Jeg har taget nogle billeder så I bedre kan forstå mit problem. Her har jeg oprettet to nye konti. 4700 og 4701 Og her kan I så se at de konti ikke fremgår af listen. Kan man for i øvrigt ikke ændre kontoen i et i forvejen eksisterenede kontakt køb. Her er kontoen 2100, men hvor ændre jeg den, hvis jeg finder ud af at kontoen er forkert? På forhånd tak.. Venligst/Regards Jonas Nakel
Tak for svar!
Jeg har oprettet konto i 3100-3900 (salgsfremmende/øvrige omkostninger), vil det så sige, at da denne kontogruppe ikke er i Dinero, så kan jeg ikke bruge de konto jeg har oprettet??