Hej, og tak for et super fedt program! Er der evt nogen der kan guide mig ift at bogføre udlæg fra min private bank konto til min firma konto? Jeg har for nyligt oprettet min eget firma, og inden jeg fik sat mig ordentligt ind i tingene købte jeg ting til virksomheden via min egen konto. De penge jeg har lagt ud for vil jeg nu gerne betale tilbage med min firmakonto, men jeg er lidt i tvivl om hvordan man bogfører det korrekt i Dinero? Lige nu er problemet lidt, at jeg har bogført købene fra min firmakonto i Dinero, men betalt dem fra min privatkonto. Håber det gir mening?På forhånd 1000 tak! Med Venlig HilsenCasper
Hej Casper,
Selv tak. :)
Det kan du ikke på nuværende tidspunkt. Du mangler finansbilag og åbningsbalance. Vi forventer at kunne tilføje begge dele i næste uge.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hey David, Ok, det lyder perfekt, og tak for svar - er det noget man vil blive gjort opmærksom på via mail eller hvordan fungerer det? Mvh, Casper
Hej igen,
Vi sender en mail når vi har tilføjet det hele, men du kan selv logge ind engang imellem og se om lige de ting du mangler skulle være kommet på.