Jeg oplever at man ikke kan redigere kontonumre/navne i kontoplanen.Derudover har jeg problemer med at oprette nye kontonumre uden jeg får at vide at "kontonummer" skal udfyldes?
Hej,
Det burde virke nu. På de konti vi har oprettet til dig (standardkonti) kan du ikke ændre navn på.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Fantastisk program, nemt og overskueligt! Tak for det!!!
Jeg har dog samme problem i dag, med at oprette nye kontoer. "Kontonummer skal udfyldes". Loggade ud og ind igen, så gik det at oprette 2, men nu siger den stop igen. :(
Jeg har også brug for at bogføre varekøb uden moms, da jeg har handlet i genbrug, og brugt vare ved privatperson. Er det muligt?
Pfh tak!
Hilsen Anna :)
Kunne det blive en mulighed at ændre navn på standardkonti?I den kontoplan jeg har i excel, bruger jeg nogen af de kontonumre, og det ville derfor være rart at kunne, således skal jeg ikke ændre kontoplan.
tusa:Kunne det blive en mulighed at ændre navn på standardkonti?
Nej, men du kan ændre deres numre og dermed indsætte dine egne konti ind imellem.
Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.
www.snwebdesign.dk
Bare vent, det problem løser vi i løbet af oktober på en lidt smartere måde :-)
Hej Amino
Hvor langt er I med funktionen: ´slet standard kontoplan'?
I skriver i '?'-funktionen, at den kan slettes, så man kun benytter sig af ens hjemmelavede kontoplan, men jeg ved ikke, hvor det skal gøres?
Mvh. Johannes
Hej Johannes,
Vi får lavet det i løbet af november.
Hvor langt er I med at kunne slette hele standard kontoplanen?
Jeg har prøvet at slette jeres konti enkeltvis, men når jeg vil taste et kontonr ind siger den konstant, at kontonr allerede er i brug?!
Det ligner efterhånden noget værre rod på min kontoplan, og jeg vil egentlig bare gerne kunne slette hele skidtet, så jeg kan komme i gang.
Er det mig som gør noget helt forkert, eller er I ikke færdige med funktionen endnu?
mvh
Johannes