Hej,
Nu har det ofte sådan at mine kunder betaler 50% først og så 50% bagefter arbejdet er færdigt. Så savner jeg lidt en måde man kan gøre det på. Kan man ikke lave noget Rate 1 og Rate 2 på en måde?
Jeg fik lige registeret 500 kr af en faktura på 999 kr. - I fanene ved udsendelser, noter står der godt nok nu "Restbeløb 499 kr" Men på forsiden står der ved "Kommende indbetalinger" stadig 999 kr. ved den faktura.
Grafen på forsiden tæller også de ubetalte fakturaer med i "omsætningen" (så vidt jeg ved) kan man ikke lave sådan at de ubetalte fakturaer er vist med gul farve i den graf eller noget.
Det var bare lidt idéer herfra, ellers synes jeg Dinero er blevet super fedt! Godt arbejde. (Er der nogle der kan forklare mig hvad det er som vil koste penge?)
Mvh.
Andreas
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
https://dinero.dk/priser.html
Hej Andreas
Jeg har et forslag til dig - så må du se om du kan bruge det.
Jeg vil foreslå at du kunne oprette en vare der hedder 1. rate og så selv skrive faktura nr. på - så er det kun den del der bliver reg. og så opretter du rate 2 og lader den ligge indtil den skal betales - og så kan du ændre faktura nr. til at hedde feks. 101324-1 og den anden faktura 101324-2 - hvis det er lovligt at gøre det sådan.
Ellers så håber jeg der kommer en bedre løsning fra anden side til dig.
Rie
Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk
Mikael Syska:https://dinero.dk/priser.html
Synes ikke der står noget om man har adgang til regnskabet som basis kunde? Har man det?
Andreas - Style Guy:Synes ikke der står noget om man har adgang til regnskabet som basis kunde? Har man det?
Ville jeg antage da:
"Upload af købskvitteringer i skyen" kun er en del af regskabs delen.
Udover det så linker de til denne side fra regnskabs delen når man vil uploade et bilag.
Så du kan være rimelig sikker på det bliver gratis indtil du har den første million. Martin T hørte min bøn ... AWESOME.
mvh