Hej
I skal først have stor ros for et kanon flot og enkelt faktura program.
Jeg mangler en rabat mulighed. Jeg har lagt alle produkter ind til normal vejledende udsalgspriser. Og når jeg så køre en kampagne med f.eks. 10% rabat, kunne det være rigtigt proffessionelt at der var en bjælke som kunne indsættes under alle produkterne hvor man kunne indsætte rabat og den så trak rabatten for produkterne som står ovenover.
Bare et lille ønske fra mig.
Med venlig hilsen
Jens
www.Green4U.dk
Hej Jens,
Tak for feedback.
Du er ikke den første med det ønske. Så vi sætter endnu et hak på det ønske. :)
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Ja - det venter jeg også på...
Hej Martin
Tak for dit råd. Men det er ikke så brugbart, hvis man har en kampagne hvor der gives 10 eller 20 % rabat på alle de produkter som er på fakturaen. Håber i snart får løst udfordringen, så der kommer en linje hvor man kan indsætte en rabat, enten i form af et fast beløb, men også en procentsats.
Ellers STOR ros til Dinero.dk som er utroligt nemt og bruger venligt.
Green4U.dk
Kan kun tilslutte mig de andre "Rabat kræveres" ønske
Martin Albrechtsen - Online24 IT ApS
www.online24.dk
Som nævnt kommer det, men indtil da kan man sagtens lave rabatten selv.Vil man giver 200 kr. i rabat på en ordre, kan man bare oprette varen "Rabat" og der skrive -200Det beløb kan man så ændre fra ordre til ordre.Så den løsning burde være fin for langt de fleste, indtil noget bedre kommer.
Det kunne jeg godt se lidt længere oppe Det var ligesom bare et forsøg på at fremskynde processen lidt