Hej,
Hvis man er ligesom mig ... så prøver man forskellige ting. Det har endte så med at jeg havde nogle kontoer i min regnskab jeg ikke kan slette. Så sletter jeg "købet" ... i håbet om at jeg så må slette den. Nej ... fy fy fy.
Så sletter jeg regnskabet for at starte forfra, da det starting kun er test data jeg har derinde, med det resultat at jeg nu ikke kan oprette et nyt regnskab. Som om det andet bare er blevet "soft-deleted" i databasen, da jeg stadig også kan se mine køb som tilhører det regnskab jeg lige har slettet.
Ergo ... I'm pretty deadlocked here.
Hvordan kan jeg løse det? Antages det stadig som en alpha? beta? rc?
Synes det hele er super fedt, men der er bare rigtig mange fejl, som om der ikke er nogen der tester tingene i på mange mærkelige måder. For ligesom at prøve at smadre det og frem provokere fejl.
Her kan der jo godt bruges med gode venner fra østen ... de er særdeles billige :-)
mvh
Hej Mikael,
Tak for feedback, endnu engang.
Du får præmien, som vores flittigste tester. Det sætter vi utrolig stor pris på. Du har ret, der er en bug med regnskabsår, som vi skal have kigget på.
Sådan som det kommer til at blive i den nærmeste fremtid er at alle skal have et regnskabsår for at bruge Dinero. Sletter man sit regnskabsår bliver alle bilag inde for det regnskabsår slettet (og man kan oprette det på ny). Jeg forventer at vi bliver færdige med den del sidst i næste uge. Et hurtig fiks på dit på problem er at slette dit firma og alt hvad der er lavet under dette (Klik på bruger-ikonet oppe i højre hjørne og ud fra dit firma klik på "Mere.." -> "Slet firma". Bagefter skal du oprette det igen.
Og ja, vi kører stadigvæk i beta, med de små udfordringer der nu engang hører til det. Men jeg kan fortælle dig at hver du eller andre finder en fejl skriver vi en automatisk test ud fra den, så samme fejl ikke kan opstå igen - nogensinde!
Endnu engang, tak.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
David Andersen - Dinero: Tak for feedback, endnu engang.
Ingen problem :-)
David Andersen - Dinero: Du får præmien, som vores flittigste tester. Det sætter vi utrolig stor pris på. Du har ret, der er en bug med regnskabsår, som vi skal have kigget på.
Det sætter jeg stor pris på. Jeg er selv .NET udvikler i Aarhus C :-)
David Andersen - Dinero:Sådan som det kommer til at blive i den nærmeste fremtid er at alle skal have et regnskabsår for at bruge Dinero. Sletter man sit regnskabsår bliver alle bilag inde for det regnskabsår slettet (og man kan oprette det på ny). Jeg forventer at vi bliver færdige med den del sidst i næste uge.
Det lyder godt.
David Andersen - Dinero:Et hurtig fiks på dit på problem er at slette dit firma og alt hvad der er lavet under dette (Klik på bruger-ikonet oppe i højre hjørne og ud fra dit firma klik på "Mere.." -> "Slet firma". Bagefter skal du oprette det igen.
Ikke en mulighed, da jeg allerede har lavet faktura som er sendt ud og betalt etc.
Så må jeg lige vente lidt tid indtil det fix kommer.
David Andersen - Dinero:Og ja, vi kører stadigvæk i beta, med de små udfordringer der nu engang hører til det. Men jeg kan fortælle dig at hver du eller andre finder en fejl skriver vi en automatisk test ud fra den, så samme fejl ikke kan opstå igen - nogensinde!
Cool. Mit næste ønske er at i får en mere professional bug tracker på banen, så det er nemmere at se om noget allerede er rapporteret ind.