Hej, Da jeg har en almen lille enkeltmandsvirksomhed... Er mine lønninger egentlig bare kontante hævninger i virksomheden... Men jeg kan ikke se hvordan jeg opretter disse udbetalinger?? Der står passiv ud for denne menu under regnskab...
Gør jeg noget forkert, eller kan det ikke lade sig gøre?
vh Lasse Voss
Hej Lasse,
Du mangler vores finansbilag/kassekladde for at kunne gøre det. De kommer på i løbet af de næste 14 dage...
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Okay... Bedre sent end aldrig :) hehe
Glæder mig til det kommer på...
Hvornår var det lige at finansbilag/kassekladde kom på?Det ville være rart snart at kunne få lavet sit regnskab. :)
Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.
www.snwebdesign.dk
Dejligt :)
Hvornår kommer dette?
Det virker ikke ordenligt... Jeg har oprettet udgifter for mange tusinde kroner... Men der står nul kroner på forsiden, og under "kontoplan" kan jeg heller ikke se mine udgifter... Det er som om at funktionerne ikke har forbindelse til de finansbilag man har oprettet?? desværre...
Lasse Voss:Det virker ikke ordenligt... Jeg har oprettet udgifter for mange tusinde kroner... Men der står nul kroner på forsiden, og under "kontoplan" kan jeg heller ikke se mine udgifter... Det er som om at funktionerne ikke har forbindelse til de finansbilag man har oprettet?? desværre...
Jeg har lige testet det, og kan ikke genskabe de problemer du taler om. Et finansbilag fungerer på samme måde som en kassekladde, altså hvor du vælger en konto og en modkonto, som udligner hinanden og bilagsbalancen dermed et på "0,00". Det skulle dog fremgå på kontoplanen og under posteringer.
Mener du ikke at det gør det hos dig må du meget gerne sende dit ID til support@dinero.dk, så vi kan kigge på det.
Dit ID er det tal som står oppe i URL´en efter https://app.dinero.dk/