på Amino

Problemer med logo upload

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 212
Fra Kollund
Tilmeldt 3. jan 09
Indlæg ialt: 51
Sune Moldt
Fra COMTEK.DK
Skrevet Skrev: 03-09-2013 kl. 20:01

Heej.

Efter at have opdateret til regnskab også er det gået helt galt med systemet. Jeg kan nu hverken hente fakturaer ned  i pdf, og mine kunder kan ikke åbne de mails de får tilsendt + mit logo er ikke længere synligt på fakturaen.

Det gamle Dinero virkede upåklageligt, men nu er der så mange fejl at jeg dropper det igen.

Flere der oplever det samme?

MVH

Sune Moldt

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-09-2013 kl. 09:58

Hej Sune,

Problemet er ikke regnskabsdelen, men derimod at vi har flyttet filservicen (der hvor dit logo ligger). Det har givet nogle udfordringer for nogle af vores brugere (bla. dig). Vi har dog fået styr på det igen, men jeg må bede dig om at uploade dig logo igen.

Vi beklager ulejligheden rigtig mange gange.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 212
Fra Kollund
Tilmeldt 3. jan 09
Indlæg ialt: 51
Sune Moldt
Fra COMTEK.DK
Skrevet Skrev: 04-09-2013 kl. 14:21

Hej Daniel.

Logo kan jeg leve med at undvære, dog har jeg uploadet og fjernet det flere gange uden held, men at man ikke kan hente faktura ned er ret så problematisk. Faktisk grundlæggende :) 

Desværre Dinero, må krybe tilbage til de ellers kedelige bogførings systemer og vente på i er klar:)

MVH
Sune 

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-09-2013 kl. 14:59

Hej Sune,

Det lyder meget underligt. Jeg kan se at du har uploadet logoet igen, og alt ser fint ud. Der er heller ikke problemer med at downloade PDF´er af dine fakturaer. Jeg tror at det er et cache problem på din egen maskine. Har du mulighed for at slette dine cache og prøve igen?

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 04-09-2013 kl. 15:26

Sune Moldt:
Logo kan jeg leve med at undvære, dog har jeg uploadet og fjernet det flere gange uden held, men at man ikke kan hente faktura ned er ret så problematisk. Faktisk grundlæggende :) 

Jeg har ingen tilklutning til Dinero, men at forvente mere af noget der er i Alpha synes jeg ikke er helt fair :-)

Måske de interne test skulle have været lidt bedre når man skifter server i forhold til rettigheder ... den kan jeg ikke helt gennemskue hvordan kan slippe igennem.

Sune Moldt:
Desværre Dinero, må krybe tilbage til de ellers kedelige bogførings systemer og vente på i er klar:)

Havde du forventet andet? De har rimeligt tydeligt meldt ud at det netop IKKE er klart ... så ved ikke hvorfor du forventer at det er klart når de netop har skrevet det hele bliver nulstillet om et par uger igen, men at de kun har givet adgang for at folk kan lugte lidt til duften i det nye bageri.

Indtil videre kan jeg godt lide det ... nemmere med en nørd som mig end de andre som har givet gratis adgang. Der har de jo nærmest bare prøvet at flytte C5 ud i skyen ... FØJ.

LOVE IT ... love at first sight.

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed