Jeg tester den nye Dinero, hvor det nu er muligt at registrere, når man har haft et køb, så man kan få et overblik over sit regnskab.
Jeg får ved en fejl oprettet den samme faktura to gange! Jeg vil gerne slette den ene, men kan ikke umiddelbart finde ud af, hvor jeg evt. kan gøre det!
Jeg vil gerne slette den helt i stedet for at skulle lave en kreditnota (for den findes jo ikke i virkeligheden).Er SLET funktionen glemt? Eller er det med vilje?
Venlig hilsen en glad bruger
så vidt jeg ved siger lovgivningen at du ikke må slette i dit regnskab, men skal lave modpostering.
Martin Albrechtsen - Online24 IT ApS
www.online24.dk
Mikkel: Jeg tester den nye Dinero, hvor det nu er muligt at registrere, når man har haft et køb, så man kan få et overblik over sit regnskab. Jeg får ved en fejl oprettet den samme faktura to gange! Jeg vil gerne slette den ene, men kan ikke umiddelbart finde ud af, hvor jeg evt. kan gøre det! Jeg vil gerne slette den helt i stedet for at skulle lave en kreditnota (for den findes jo ikke i virkeligheden).Er SLET funktionen glemt? Eller er det med vilje? Venlig hilsen en glad bruger
Hej Mikkel,
Der kommer snart en funktion, som gør at du automatisk kan modpostere ("slette") et købsbilag.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
David Andersen - Dinero: Hej Mikkel, Der kommer snart en funktion, som gør at du automatisk kan modpostere ("slette") et købsbilag.
Hej David
Tusind tak for dit svar. Jeg glæder mig - og takker for et fremragende værktøj.
Venlig hilsenMikkel
Online24.dk:så vidt jeg ved siger lovgivningen at du ikke må slette i dit regnskab, men skal lave modpostering.
@Online24.dk: Tak for dit input
Og jeg tænker det samme.
Det er også derfor jeg savner en løsning, som hverken hedder "slet" eller "kreditnota".
Til i andre, kan i læse om vores slet et bilag funktion her :
http://www.amino.dk/groups/dinero_project/pages/hvordan-virker-slet-et-bilag-funktionen.aspx
Martin Albrechtsen:så vidt jeg ved siger lovgivningen at du ikke må slette i dit regnskab, men skal lave modpostering.
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com