Jeg er også en af dem som venter med længsel :-)
Tak, Martin, for du giver noget tilbage til os :-)
Bestil dine Herbalife produkter online her
1)
Det vil være rart, hvis Deniro kunne skrive en prisidentifikation, så man allerede nu kan tænke på, hvad der skal ske vedrørende regnskabsprogram for 2014, hvor et eventuelt skifte vil være naturligt.
2)
Har set et sted, men kan ikke finde det igen. Kan man i starten af 4, kvartal bruge det nye bogføringsmodul inkl momsafregning, så man blot skriver 'markedsføring' og så kommer der en relevant konto op, som kan bruges til Adwords bilag?
3)
Kan Deniro finde ud af at registrere, om der er tale om en DK eller udenlands faktura? Man skal betale moms til Skat på en Adwords faktura, som kommer fra Irland. Moms er til gengæld allerede inkl. i en faktura fra et dansk momsregistreret markedsføringsbureau.
4)
Jeg har lidt svært ved at se, hvor grænsen går. Deniro er til fakturering og bilag. Hvis man selv laver moms hos Skat. Hvad skal min bogholder så lave? En revisor skal naturligvis på til årsregnskabet, men dækker Deniro alle de funktioner, som en bogholder ellers laver?
5)
Kan man til efteråret lave løn med Deniro?
Mvh
Holger
Hej Holger,
Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke sige så meget om pris og præcis hvad Dinero kommer til at indeholde. Men i september vil vi lancere en beta, som du kan prøve.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
David Andersen - Dinero: Hej Holger, Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke sige så meget om pris og præcis hvad Dinero kommer til at indeholde. Men i september vil vi lancere en beta, som du kan prøve.
Hej David
Er der nogle af mine punkter, som I ikke vil/kan løse/opfylde i den nye beta version?
Holger: Hej David Er der nogle af mine punkter, som I ikke vil/kan løse/opfylde i den nye beta version? Mvh Holger
Vi knokler for at få så meget som muligt færdigt til september, men jeg kan ikke love/fortælle dig præcis hvad der bliver klar. Du må desværre vente til september med at se om det opfylder dine behov.