Hej Alle på Dinero Forum ,
En opfordring.
Jones_KJ:Når i opretter en nyt spørgsmål/tråde, så kigge lige efter i debatten, om der er lavet et tidligere spørgsmål/tråde hvor du får besvaret dit spørgsmål. Det gør det meget nemmere for David, da der er en del spørgsmål / debatter herinde på nuværende tidspunkt. Hvor det samme spørgsmål er stille 2-3 gange.
Jeg er til dels enig ... kært barn har mange navne.
Jeg synes stadig at Dinero skulle få lave en liste med alt det indput der kommer som de selv vedlige holder.
Der kan de jo så skrive
* I gang* Planlagt* Ikke planlagt
Så har folk nemmere mulighed for at finde de features de mangler.
Forum med en lang liste uden nogen form for kategorisering er der bare ikke mange der gider bruge deres tid på.
Der er mange meget billigere muligheder for at lave det, og så kan folk også stemme på hvad de gerne så blev implementeret, i stedet for Dinero holder det i deres eget interne liste.
Jones_KJ:Hvilket også ville betyde at der vil kunne være tid til at kunne svare og skrive i de gamle/første indlæg, når en ny funktion kommer til, som er blevet efterspurgt der.
Ofte så kommer der jo som en "nyhed" på forum at der er kommet nye features, så det ser jeg ikke helt som et problem.
Jones_KJ:Når i opretter et nyt spørgsmål/tråde. Vil i så ikke lige bruge 10 sek. Ekstra på at udfylde overskriften – Så den er mere tydelig beskrevet og man kan se hvad spørgsmålet går ud på.
Helt enig ... kunne være der skulle laves en Wiki om hvad der er muligt og ikke muligt, ligesom personen der ville have "-" i faktura nummer.
Mikael Syska: Jeg synes stadig at Dinero skulle få lave en liste med alt det indput der kommer som de selv vedlige holder.Der kan de jo så skrive* I gang* Planlagt* Ikke planlagtSå har folk nemmere mulighed for at finde de features de mangler.
Jeg synes stadig at Dinero skulle få lave en liste med alt det indput der kommer som de selv vedlige holder.Der kan de jo så skrive* I gang* Planlagt* Ikke planlagtSå har folk nemmere mulighed for at finde de features de mangler.
Enig... Et system som f.eks. http://www.useresponse.com/ til formålet kunne være rigtig godt og medvirke til bedre overblik.
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Kim Thranborg:Enig... Et system som f.eks. http://www.useresponse.com/ til formålet kunne være rigtig godt og medvirke til bedre overblik.
Ja, det vil give god mening med er et sådan system på sigt. Er der nogen som kender ikke godt et, som er oversat til dansk? userresponse.com ser rigtig godt ud, men kunne ikke se om de har andre sprog end engelsk.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Ifølge hjemmesiden er der i useresponse mulighed for at tilpasse alt - herunder også sprog:
Localization - you can add your own language and translate interface with built-in interface. A big advantage is that you can change naming of any word or expression if you have specifics in your company or business.
Det kræver naturligvis lidt mere i forbindelse med opsætningen af systemet, men kan så tilpasses som man ønsker det
Smart, det vil jeg kigge nærmere på. Tak for godt input!