Måske det bare er mig der ikke har kunnet finde det, men jeg savner lidt muligheden for at kunne tilknytte en betalingsID til fakturaen.Her mener jeg den betalingsid som man kan benytte til betaling som et indbetalingskort
Kan man i øvrigt forestille sig at der i mailen der sendes til kunden også er en knap/link direkte til betaling med kort. Det kunne være via Ewire, paypal eller hvad der nu må være ønsket...
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Hej Kim,
Kim Thranborg:Måske det bare er mig der ikke har kunnet finde det, men jeg savner lidt muligheden for at kunne tilknytte en betalingsID til fakturaen.Her mener jeg den betalingsid som man kan benytte til betaling som et indbetalingskort
Jeg går ud fra at det er en FIK-kode (+71 541....) som du spørger efter? Hvis det er tilfælde har vi ikke umiddelbart planer om at tilføje den mulighed, da det vil være et fåtal at iværksættere som har brug for at kunne sende en faktura med en FIK-kode.
Kim Thranborg:Kan man i øvrigt forestille sig at der i mailen der sendes til kunden også er en knap/link direkte til betaling med kort. Det kunne være via Ewire, paypal eller hvad der nu må være ønsket...
Ja, det er bestemt noget vi vil kigge på på sigt. Vi ønsker dog kun at implementere det, hvis vi kan gøre det på en elegant måde. Hvis man skal tage dankort kræver det at hver bruger har en aftalt med Nets. Og skal det være en paypal-løsning kræver det at brugeren er teknisk stærk. Det er dog nogle alternative på vej, som vi holder øje med.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk