Hej alle,
Mange af jer har efterspurgt muligheden for at oprette privatpersoner under ens kontakter.
Det har vi nu tilføjet til Dinero. Så god fornøjelse med at oprette privatpersoner. :)
De bedste hilsner
Team Dinero
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Fantastisk! Bliver det muligt, at lave de kontakter man allerede har, om til privatpersoner? Hvis man har faktureret til dem, er det jo ærgerligt at miste faktureringsdata og eventuelle noter.
De bedste hilsnerRené Carstensen
Det er super, men når jeg prøver at oprette en ny kunde så vil den kun oprette kunden som virksomhed !Hvad gør jeg forkert?
Mvh.
Den Kvikke Maler
René Carstensen:Fantastisk! Bliver det muligt, at lave de kontakter man allerede har, om til privatpersoner? Hvis man har faktureret til dem, er det jo ærgerligt at miste faktureringsdata og eventuelle noter.
Hej René,
Den mulighed må jeg indrømme at vi ikke havde tænkt på... Forstår dog godt hvad du mener.
Vi prøver at lægge hovederne i blød i forhold til en løsning.
Lige et lille tillæg til mit indlæg....Jeg har lige set i kontakter at jeg kan oprette en privat kunde eller en virksomhed, men hvis jeg trykker "ny faktura" så er der kun mulighed for at oprette kunden som en virksomhed.....
David Andersen - Dinero: Hej René, Den mulighed må jeg indrømme at vi ikke havde tænkt på... Forstår dog godt hvad du mener. Vi prøver at lægge hovederne i blød i forhold til en løsning.
Hej David, Jamen det er helt i orden. Jeg håber på en løsning :-)
Knud Sørensen:Jeg har lige set i kontakter at jeg kan oprette en privat kunde eller en virksomhed, men hvis jeg trykker "ny faktura" så er der kun mulighed for at oprette kunden som en virksomhed.....
Hej Knud,
Du har helt ret. Det må vi også finde en løsning på. Tak for feedback.
En lille ting i forhold til det med at oprette privat personer (som er en virkelig god feature)
Når jeg sender faktura ud via mail står der i auto-teksten: kære ----
Jeg regner med, at det er fordi der ikke er et att: felt, men det kunne man måske lave.
En lidt anden ting.
Kunne man forestille sig, at det bliver muligt at udsende en auto-mail, når man registrerer betalingen?
vh
Nadia
Hej Nadia,
Tak for feedback.
nadialunn:Når jeg sender faktura ud via mail står der i auto-teksten: kære ----
Du har ret, det får vi fikset.
nadialunn:Kunne man forestille sig, at det bliver muligt at udsende en auto-mail, når man registrerer betalingen?
Ja, det er en god idé. Det er helt klart noget vi vil have med på sigt. Men lige nu er der fuld fokus på at få regnskabsdelen færdig. :)
Så er det fikset. Vi beklager ulejligheden.