Hej
I forbindelse med udsending af faktura via email, er der som standard indsat en tekst noget i stil med:
Kære [KUNDENAVN]
Tak fordi du valgte at være kunde hos [EGET FIRMANAVN]
Her er din faktura på kroner XXX,XX inkl, moms
Du kan hente din faktura ved at klikke på nedenstående link.
[FAKTURA LINK]
Mvh
[Firma Navn]
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at lave lidt om i det, men det er træls at sidde og gøre det hver gang.
Jeg kan simpelthen ikke finde et sted, hvor man kan lave sig egen standardopsætning - Findes det overhovedet?
mvh
Simon
Hej Simon,
Det kan du godt.
Gå ind under "Indstillinger" > "Sprog" > "Dansk" > "Udsendelser"
Her har du alle 4 (Faktura, Kreditnota, Rykker & Påmindelse) udsendelser som du kan ret i - husk at trykke på "Ret Sprog" når du er færdig.
Go' Søndag
Mvh.
Jonas
Fedt :)
Jeg var også helt 100 % på at jeg havde set det før, men des mere jeg ledte her idag, des mere blev jeg overbevist, om at mit minde snarere var fra en drøm, en fra virkeligheden :)
Tak for det
/Simon
Er der en variable, der tjekker om der er momsfrie varer på fakturaen, og derefter kan indsætte en tekst hvis det er tilfældet ?
Martin
Martin Albrechtsen - Online24 IT ApS
www.online24.dk
Online24.dk: Er der en variable, der tjekker om der er momsfrie varer på fakturaen, og derefter kan indsætte en tekst hvis det er tilfældet ? Mvh Martin
Hej Martin,
Ja, det er der. Hvis det er tilfælde at du har momsfrie varer vil subtotalen bliver inddelt i "Subtotal momspligtigt" og "Subtotal momsfrit". Men det var måske ikke det du tænkte på?
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hej David.
Nej det var mere at få programmet til at indsætte en linie, hvor der står noget ala, denne faktura indeholder momsfrie varer hvor der ikke kan trækkes moms, hvis der er momsfrie varer,
Ok, nej det er desværre ikke muligt.