Hej,
Jeg har lige hjulpet min kone igang med Dinero.
Hun var helt vild med det og vil fortsætte med det året ud.
Da hu imidlertid allerede har sendt 2 faktura ud inden vi startede med Dinero begyndte hun med faktura nr. 3.
Mit spørgsmål er om vi kan skrive de 2 allerede sendte fakturaer ind i systemet så det hele er up to date?
På forhånd tak,
Vh. Morten W
Hej Morten,
Har i lavet faktura nr. 3 i Dinero ?
Mvh.
Jonas
Hej Jonas,
Ja, vi har lavet Faktura nr. 3 og nr. 4 som klader.
De er ikke sendt. Ville lige afklare det her først.
Morten
Så vil jeg anbefale dig at udskrive kladderne af faktura nr. 3 + 4 og derefter slette dem.
Også begynde på ny med at indtaste faktura nr. 1, faktura nr. 2 (selvfølgelig med samme data som der står på de 2 fakturaer som i har nu, altså dato, køber, varer pris m.m. - husk evt. lige og ret faktura nr til 1 hvis i har rettet det til at starte på nr. 3.
Når du har oprettet faktura nr. 1 og faktura nr. 2, vil anbefale dig at trykke på "Vis preview" så du kan se om fakturaen ser ud som den skal inden du godkender og printer den ud.
Som foreslået kan du jo slette kladerne og starte forfra med at taste alle 3 fakturare fra 1 og frem - men det har ikke betyding, det er helt Ok i har de to af dem i et system og alle de andre i Dinero - for I kan jo i alle fald ikke vente med at bogføre dem til Dinero kommer som regnskabsprogram - men frit valg, når det kun er 3 stk er de jo hurtigt tastet, men jeg tror du så må slette din kladde for jeg tror ikke du kan ha faktura 3 i systemet og så lave 1 og 2 som nummer - så forfra - men det er jo så få at det er klaret på 5 minutter
god vind med systemet
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
OK.
Jeg har måske ikke været klar nok i spyttet.
Det jeg er ude efter er at få de to faktura der allerede er sendt til at figurere i Dinero.
Jeg kan oprette dem med nr. 1 og nr. 2.
Jeg vil dog ikke sende dem ud via Dinero (da de som sagt allerede e sendt ud) men vil gerne kunne se i f.eks. oversigten at jeg har labvet x kr på denne kunde.
Så hvis jeg laver de to faktura - kan man så sende dem videre i systemet uden at sende dem ud til kunden (en gang til)?Kan jeg selv vælge et sted at kunden har betalt.
Håber det præciserer...
Ja - jeg troede dog ikke du kunne oprette dem som nr 1 og 2 når du havde nr 3 inde men kan du det så er det bare at gøre det - og trykke godkend hvorefter du højre side får SEND SOM - som du ikke skal vælge når den ikke skal gå til kunden - DOWNLOAD SOM PDF som er den du vælger, så du har fakturaen selv, og samme sted ser du også REGISTRER BETALING - og den napper du når kunden har betalt og du ser betaling i din bank
Perfekt. Det forsøger vi.
Mange tak.