Hej,
I menubaren med "fimanavn" - Salg - Kontakter - Indstillinger. Har jeg fundet en fejl. Når jeg klikke på logoet til venstre for mit firmanavn kommer jeg fint ind på forsiden/overblikket. Men klikker jeg på mit firmanavn sker der intet, jeg forbliver på samme side. Jeg kan se et den linker til # i firmanavnet og jeg tror dette er fejlen, for det gør den ikke på logoet. :) Jeg bruger firefox.
Mvh.
Andreas
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
Hej Andreas,
Tak for det.
Vi har opdaget det, og det bliver rettet i næste opdatering. :)
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Nu jeg har dig, så synes jeg ikke det der med at den vises om kunden har downloadet pdf filen virker. Kunder har fået mailen og hentet pdf filen, men det står bare ikke derinde. :)
Andreas K:Nu jeg har dig, så synes jeg ikke det der med at den vises om kunden har downloadet pdf filen virker. Kunder har fået mailen og hentet pdf filen, men det står bare ikke derinde. :)
Hej igen,
Hvis du selv har downloadet PDF og sendt den via dit eget mailprogram, så kan det ikke ses i programmet. Men ellers kan du se inde på selve fakturaen under "Udsendelser". Hvis din kunde har hentet PDF´en så vil det kunne ses der (se vedhæftet).
Den er sendt via systemet. :)
Er du 100% sikker på at han har downloadet PDF´en? Det kan nemlig ikke lade sig gøre at downloade PDF´en uden at den bliver registreret.
Hvis kunden tilgengæld udskrive siden uden af bruge "Udskriv" knappen bliver det ikke registreret.
Ja for jeg har i hvert fald modtaget en betaling, og kun bankoplysninger har han fået i den faktura. :)
Andreas - Style Guy:Ja for jeg har i hvert fald modtaget en betaling, og kun bankoplysninger har han fået i den faktura. :)
Hvordan ved han så hvad han skal betale?
Hvis man klikker på linket, kommer man jo ind på en hjemmeside hvor pris, bankoplysninger etc. kan findes.
På den side kan han udskrive og download som pdf.
Så er jeg ikke helt klar over hvorfor han skulle hente den som pdf, med mindre han vil gemme den eller udskrive. Hvilket jo også kan gøres direkte på siden.
mvh
syska: Hvordan ved han så hvad han skal betale? Hvis man klikker på linket, kommer man jo ind på en hjemmeside hvor pris, bankoplysninger etc. kan findes. På den side kan han udskrive og download som pdf. Så er jeg ikke helt klar over hvorfor han skulle hente den som pdf, med mindre han vil gemme den eller udskrive. Hvilket jo også kan gøres direkte på siden.
Arh, min fejl. Jeg tror at de link man fik i mailen var til at downloade fakturaen direkte som pdf. Så er der alligevel ikke fejl i det. :-)
Tak.
Andreas - Style Guy:Arh, min fejl. Jeg tror at de link man fik i mailen var til at downloade fakturaen direkte som pdf. Så er der alligevel ikke fejl i det. :-)
Der er en "Set af kunder" under udsendelser ... der kan du se hvornår han har klikket ind på den ... og så antal downloads som pdf og prints ( hvis han gør det i browseren ).
"Set af kunden" er sidste gang han har set den.
#David Andersen:
Kunne det måske blive muligt at se hvor mange gange den er set af kunden? Altså hvor mange gange han har klikket ind? og tidspunkter? Måske som en ekstra feature. Ville være dejligt at ringe til kunden og sige: "Du har set min faktura der, der, der og der med den og den browser."
Jeg går ind for overvågning :-)