Hej
Har to spørgsmål
1. Under enhedspriser skifter den ikke sprog til engelsk selvom resten af fakturaen er, kan man ændre i dette?
2. Kan I lave sådan at man kan skrive tegn under faktura nummer? Jeg kører pt eks 2013-0030
Mvh
Kim Corfixen
Hej Jones
Jeg har kigget under sprog og der står det rigtigt men det står stadig på dansk når jeg opretter en ny faktura
Fakturanummeret kan ikke tage bindestreg umiddelbart, kun hele tal, kan det ændres?
Et andet sp. Når mailen bliver sendt ud med fakturaen står det på engelsk men selve knappen står der stadig "Hent faktura". Og når vinduet åbnes er dette på dansk, altså udskriv mm. Kan man ændre det til engelsk?
Kim
Hej Kim,
Jeg får også den samme fejl - og faktisk en meget synlig - Faktura er ikke oversat til invoice - som står øverste. Men den er oversat.
Tror lige vi skal have *David Andersen* med ind over.
> David Andersen, vil du svare/kigge på dette ?
Mvh.
Jonas
Hej begge,
Tusind tak for feedback.
Djdios:1. Under enhedspriser skifter den ikke sprog til engelsk selvom resten af fakturaen er, kan man ændre i dette?
Det er en fejl at enheder ikke skifter sprog. Det får vi straks rettet.
Djdios:2. Kan I lave sådan at man kan skrive tegn under faktura nummer? Jeg kører pt eks 2013-0030
Lige nu er det ikke muligt at lave "præfiks", men det skal vi nok få med på sigt. Det bliver dog ikke på denne side af sommeren.
Djdios:Et andet sp. Når mailen bliver sendt ud med fakturaen står det på engelsk men selve knappen står der stadig "Hent faktura". Og når vinduet åbnes er dette på dansk, altså udskriv mm. Kan man ændre det til engelsk?0
Jeg har lige testet det, og når jeg sender mailen står der flg. i knappen "GET YOUR INVOICE HERE". Har du ændret noget i teksten?
Jones_KJ:Jeg får også den samme fejl - og faktisk en meget synlig - Faktura er ikke oversat til invoice - som står øverste. Men den er oversat.
Det helt klart en fejl, den får vi også rettet med det samme.
Jeg forventer at vi opdaterer Dinero senere idag eller i løbet af i morgen og ovenstående fejl vil blive rettet i opdateringen.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hej David
Ser at det nok er min fejl med mailen, så det er fint.
Når man klikker på get invoice, kan det billede der kommer frem evt ændres til "print" og "download as pdf"?
Tak for hurtig tilbagemelding.
Djdios:Når man klikker på get invoice, kan det billede der kommer frem evt ændres til "print" og "download as pdf"?
Ja, det er vi ved at implementere. :)
Hej David.
Den opdatering i havde idag fik desværre ikke rettet det med enhedspriser. Det er stort set det sidste jeg mangler for at kunne begynde at bruge Jeres system.
Djdios: Hej David. Den opdatering i havde idag fik desværre ikke rettet det med enhedspriser. Det er stort set det sidste jeg mangler for at kunne begynde at bruge Jeres system.
Pga. nogle tekniske udfordringer så har vi udskydt opdateringen til i eftermiddag. Så der vil det blive rettet. :)