på Amino

Kan Dinero bruges af f.eks. en forening til opkrævning af kontingent..?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 180
Fra Århus
Tilmeldt 1. jul 07
Indlæg ialt: 24
Ulrik G
Fra MinAdvokat.dk
Skrevet Skrev: 20-06-2013 kl. 13:39

 

Et rookie-spørgsmål: Vi er en frivillig forening, der opkræver kontingent en gang om året. Hidtil har vi blot udleveret girokort til medlemmerne - men vi har haft et hyr med at få styr på, hvem der har betalt, hvem der skal have en påmindelse osv.

Mit spørgsmål er: Kan Dinero benyttes til vores formål - altså til at indkræve kontingent på en måde, hvor vi/vores kasserer automatisk kan se, hvem der har betalt?

Jeg beklager, hvis mit spørgsmål er helt ved siden af - men jeg tænkte, at jeg ville spørgeTongue Tied

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 24-06-2013 kl. 11:48

Hej Ulrik,

Jeg tror det kommer lidt an på hvor mange i er i foreningen. Er i få medlemmere vil i godt kunne bruge Dinero, og er i mange så er Dinero ikke optimal.

Det er ikke muligt at sende fakturaer med FIK-koder og det heller ikke muligt automatisk at sætte Dinero til at sende til en gruppe personer om året. Dvs. at der manuelt skal oprettes en faktura pr. medlem. Det fungerer fint hvis i er 10-20 stk., men er i 100, så vil det være en træls arbejdsgang.

I er mere end velkommen til at teste Dinero for at se om det er noget for jer, det er ganske gratis. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 180
Fra Århus
Tilmeldt 1. jul 07
Indlæg ialt: 24
Ulrik G
Fra MinAdvokat.dk
Skrevet Skrev: 24-06-2013 kl. 11:49

Tak for svaret - jeg vil bringe det videre i foreningenSmile

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed