på Amino

{{banknavn}} datafelt er tomt, hvor udfyldes det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 19-06-2013 kl. 13:50

Hej,

Når jeg ser på fakturen, så er {{banknavn}} datafeltet tomt.

Hvor udfyldes dette felt?

Udover det så ville det være fedt med en preview funktion, så man kan se om man har skrevet rigtige navne på datafelter ind.

mvh

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 435
Tilmeldt 13. sep 11
Indlæg ialt: 75
Jonas
Fra IT-Webshop.dk
Skrevet Skrev: 19-06-2013 kl. 14:02

Hej syska,

Det gør du under Indstillinger > Fakturaindstillinger > Vælger Bank i Beholdning og trykker på Redigere beholdning også indsætter du hvad din bank hedder på øvereste linje - ligesom billedet herunder.

Og når du skrevet hvad banken hedder afslutter du med og trykke på "Gem beholdning"

- Og så vil du også kunne se på fakturaen under betalingsbetingelser - er teksten nu er ændret/rettet til.

Preview funktionen kan du jo se når du opretter en fakturaer, der kan du se hvad der står de forskellige steder.

Mvh.

Jonas

• Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 19-06-2013 kl. 14:53

Jones_KJ:
Det gør du under Indstillinger > Fakturaindstillinger > Vælger Bank i Beholdning og trykker på Redigere beholdning også indsætter du hvad din bank hedder på øvereste linje - ligesom billedet herunder.

Wow ... jeg må have tåget helt vildt.

Jones_KJ:
Og når du skrevet hvad banken hedder afslutter du med og trykke på "Gem beholdning"

Der har jeg så fundet en fejl ... i listen opdateret navnet ikke, før efter man refresher hele tiden ... det er nok mest en kommentar til David Andersen :-).

Jones_KJ:
- Og så vil du også kunne se på fakturaen under betalingsbetingelser - er teksten nu er ændret/rettet til.

Yes ... 

Jones_KJ:
Preview funktionen kan du jo se når du opretter en fakturaer, der kan du se hvad der står de forskellige steder.

Jeg kunne også lave dem i Latex eller Word. Det er meningen det skal være nemt og hoppe frem og tilbage 1000 gange for at se det endelig resultat synes jeg virker lidt dumt. Måske man kunne angive hvad man vil bruge som test data template, så er det mere bruger venligt.

At skulle oprette en "rigtig" fakture for at se et preview på hvordan den vil komme til at se ud ... :-( ... det synes jeg ikke virker specielt smart.

Jones_KJ:

Så synes jeg måske det kunne være dejligt med et "alias" fejl også ... da man jo kan have flere kontoer i Nordea og ikke nødvendigvis vil kalde den "Super herre awesome konto" overfor kunden, men bare at den tilhører Nordea.

mvh
Mikael Syska 

Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 20-06-2013 kl. 10:04

syska:
Der har jeg så fundet en fejl ... i listen opdateret navnet ikke, før efter man refresher hele tiden ... det er nok mest en kommentar til David Andersen :-).

Tak, det er noteret.

syska:
At skulle oprette en "rigtig" fakture for at se et preview på hvordan den vil komme til at se ud ... :-( ... det synes jeg ikke virker specielt smart.

Du kan blot klikke på knappen "Vis preview".

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 20-06-2013 kl. 10:16

David Andersen - Dinero:
Tak, det er noteret.

Awesome.

David Andersen - Dinero:
Du kan blot klikke på knappen "Vis preview".

Jamen, det er da korrekt, men det gør det til en træls arbejdsgang at skulle:

* Ind i Instillinger, 

* Ind i Sprog

* Ind på Sproget ( f.eks Dansk )

* Måske ændre tab.

* Rette tekst

* Klik på "Ret sprog", hvilket jeg synes er et uheldigt navn, da det mere angiver man vil ændre, men ikke gemme, hvilket jo faktisk er hvad knappen gør.

* Tilbage til Salg..

* Ind på en test faktura

* Klik på "Vis Preview"

* Se om det ser godt ud ... tilbage at rette lidt mere.

Det virker ikke helt optimalt ... det er i hvert fald en meget lang arbejdsgang i forhold til at der lige kunne være en preview knap på sprog siden :-)

Jeg er klar over det er et engangs setup og jeg vil nok overleve ... det er skam kun feedback.

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed