på Amino

Forslag til forbedringer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 103
Tilmeldt 4. dec 11
Indlæg ialt: 26
Dorthe Gyldenkærne
Fra Ad astra
Skrevet Skrev: 11-06-2013 kl. 20:51

1) Måske ville det være gavnligt, at man kunne sende faktura Cc: evt. ved manuel betjening.
2) Måske ville det være gavnligt,at der var en print-funktion, således at det var muligt for afsender at printe faktura - just in case.
3) Måske kunne det være smart, at det var mulighed for et 'kontonr.-rullegardin'. Dette hvis man har flere konti i brug - tænker på indtastning af kontonr. iban, swift. 

• Amino Karma for indlæg: 6
Amino-karma 119
Fra København
Tilmeldt 22. jun 11
Indlæg ialt: 17
Søren Larsen Pedersen
Fra Larsen Pedersen
Skrevet Skrev: 11-06-2013 kl. 21:16

DortheG:

1) Måske ville det være gavnligt, at man kunne sende faktura Cc: evt. ved manuel betjening.
2) Måske ville det være gavnligt,at der var en print-funktion, således at det var muligt for afsender at printe faktura - just in case.
3) Måske kunne det være smart, at det var mulighed for et 'kontonr.-rullegardin'. Dette hvis man har flere konti i brug - tænker på indtastning af kontonr. iban, swift. 

1) Du kan jo umiddelbart bare klikke på "Send igen" og indtaste en anden e-mail-adresse.

2) Du kan jo umiddelbart bare "Download som.." -> "PDF". Åbne denne fil, og udskrive den.

• Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 103
Tilmeldt 4. dec 11
Indlæg ialt: 26
Dorthe Gyldenkærne
Fra Ad astra
Skrevet Skrev: 11-06-2013 kl. 21:48

Tak for input :-)

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 00:13

DortheG:

Tak for input.

1: Ja, god idé. Det kommer på sigt.

2: Indtil videre må du downloade PDF´en og printe den, men jeg notere dit ønske

3: Det er der allerede. Klik på "Indstillinger" lige ovenover fakturaen og her under "Beholdning" har du mulighed for at skifte imellem dine beholdninger.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 8.965
DK Flag
Jeg har fødselsdag
Fra København
Tilmeldt 7. jun 09
Indlæg ialt: 1.662
Jesper
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 00:24

Om at sende faktura cc.

David Andersen - Dinero:
1: Ja, god idé. Det kommer på sigt.

Fint. Det var den jeg manglede og godt forslag fra DortheG. Må jeg foreslå alle er opmærksomme på at lave sigende/forklarende overskrifter, således det er nemt at identificere hvad indlæg handler om.

For os brugerne er det en fordel vi ikke rapporterer de samme ting og spammer udviklerne.

Spørgsmål til David

Hvad hvis jeg sender fakturaen til mail1@mail.dk;mail2@mail.dk ?

Altså med semikolon. Vil det virke? Vil ikke prøve med min 'in production' faktura.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 32.685
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
Indlæg ialt: 6.568
flag
Niels Henriksen
Fra TextReactor
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 09:33

Jesper:
Må jeg foreslå alle er opmærksomme på at lave sigende/forklarende overskrifter, således det er nemt at identificere hvad indlæg handler om.

Istedet for at bruge et debatforum så kunne man bruge noget som http://issues.umbraco.org/issues#newissue=yes hvor brugerne kan "stemme" om det vil være en feature som kan bruges af andre så Dinero ikke sidder og koder én funktionalitet for én bruger.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 10:44

Jesper:

Spørgsmål til David

Hvad hvis jeg sender fakturaen til mail1@mail.dk;mail2@mail.dk ?

Altså med semikolon. Vil det virke? Vil ikke prøve med min 'in production' faktura.

Hej Jesper,

Nej, det vil ikke virke. Systemet er kun sat op til at virke med én emailadresse.

Vi vil ændre det på sigt, så man kan indtaste flere emailadresse adskilt af et komma eller semikolon. 

Amino-karma 32.685
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
flag
Niels Henriksen
Fra TextReactor
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 10:55

David Andersen - Dinero:
Vi vil ændre det på sigt, så man kan indtaste flere emailadresse adskilt af et komma eller semikolon.

eller linieskift - så burde I være dækket ind.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

• Amino Karma for indlæg: 11
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 10:59

Niels Henriksen:
Istedet for at bruge et debatforum så kunne man bruge noget som http://issues.umbraco.org/issues#newissue=yes hvor brugerne kan "stemme" om det vil være en feature som kan bruges af andre så Dinero ikke sidder og koder én funktionalitet for én bruger.

Hej Niels,

Du har helt ret, det er noget vi skal have kigget på på sigt. Vi har allerede leget lidt med http://www.osqa.net, men vi synes hurtigt at det bliver lidt "nørdet" og er bange for at mange ikke vil bruge det. Og det dermed kun er superuser´erne, som vil give deres mening til kende.

Jeg synes at Dropbox har løst det meget elegant med deres "Votebox" (se vedhæftet). Så tror at det bliver noget i den retning vi går efter. Om det skal baseres på en platform eller skal bygges for bunden ved jeg ikke endnu.

Amino-karma 32.685
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
flag
Niels Henriksen
Fra TextReactor
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 11:10

David Andersen - Dinero:
vi synes hurtigt at det bliver lidt "nørdet" og er bange for at mange ikke vil bruge det.

Ja problemet er at mange af de ting er lavet AF nørder FOR nørder. Det gælder om at finde noget som alm. dødelige kan bruge :D

Men det er jo ikke noget der tager lang tid at lave (alt er relativt) men jeg tror at en måde at få brugerne aktiveret til at tage stilling til hvad de vil have kunne være en god parameter for at få dem selv til at føle at de selv er med til at sætte præget på Dinero.

• Amino Karma for indlæg: 12
Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed