Hej Dinero & Co.
Efter godkendelse af en faktura havde jeg glemt at ændre betalingstiden. Kan jeg nå at gøre det ved at redigere (har forgæves forsøgt) eller skal jeg slette og oprette en ny faktura?
På forhånd tak,
Thomas Vidø, DistanceRunning.dk
Hej Thomas,
Nej, det kan du desværre ikke. Når en faktura først er godkendt er det ikke tilladt at rette i den. Hvis du har sendt den til din kunde skal du oprette en kreditnota og herefter en ny faktura. Har du endnu ikke sendt den kan du blot slette den.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Når man så sletter en faktura, så er fakturanummeret ikke længere tilgængelig, så der bliver spring i faktura numrene, er det ikke lidt utilsigtet, da der så vil være huller i fakturanumrene?
IN-WondeR: Når man så sletter en faktura, så er fakturanummeret ikke længere tilgængelig, så der bliver spring i faktura numrene, er det ikke lidt utilsigtet, da der så vil være huller i fakturanumrene?
Hej Hej.
Nej det er helt med vilje - så du som bruger overholder alle regler ved SKAT.
Tjek mere forklaring i vores FAQ hvor jeg har beskrevet det :)
De bedste hilsner
Rasmus
Ok, havde jeg slet ikke lagt mærke til at man kunne se... :)
Men rart at vide, der er nogen der har mere styr på det end jeg har.
Så længe jeg får ført regnskabet korrekt, og at jeg næsten ikke kan lave "LORT" i den, så er jeg glad.
Super godt program forresten.. :)
IN-WondeR: Ok, havde jeg slet ikke lagt mærke til at man kunne se... :) Men rart at vide, der er nogen der har mere styr på det end jeg har. Så længe jeg får ført regnskabet korrekt, og at jeg næsten ikke kan lave "LORT" i den, så er jeg glad. Super godt program forresten.. :)
Tak for de rosende ord :)