på Amino

regnr og kontonr byttet rundt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 921
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. dec 11
Indlæg ialt: 249
silversand
Fra Skægkær Grillen
Skrevet Skrev: 10-06-2013 kl. 09:06

Jeg har nu brugt Dinero til at sende en faktura ud, og er ret så tilfreds med programmet, da det er let og overskueligt.

Men, jeg opdager nu, efter at have sendt min faktura afsted, at kontonr og regnr er byttet rundt på fakturaen.

Under Fakturaindstillinger -> Beholdning, står tallene korrekt, men i bunden af fakturaen jeg har fået lavet, er tallene byttet rundt, så jeg har et 8 cifret regnr og 4 cifret kontonr (selvfølgelig går jeg ud fra at kunden godt kan se dette er en fejl, og ved betaling vil bank/netbank jo også brokke sig)
Men hvis dette er en fejl, burde den rettest til, da det ikke ser så godt/professionelt ud, at man som sælger ikke skriver tingene korrekt på en faktura.

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 10-06-2013 kl. 10:11

Har du i første omgang skrevet dem forkert ... sendt en faktura ud ... og nu rettet dem?

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 472
Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. maj 10
Indlæg ialt: 114
Jacob Holmkjær Ossipoff
Fra JustSMS.dk
Skrevet Skrev: 10-06-2013 kl. 13:54

Har oplevet samme fejl. Men mener de stod rigtig nok i den udsendte faktura men ikke i den jeg har printet via kontrolpanelet.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 921
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. dec 11
Indlæg ialt: 249
silversand
Fra Skægkær Grillen
Skrevet Skrev: 10-06-2013 kl. 14:57

Jacob V. Ossipoff :
Har oplevet samme fejl. Men mener de stod rigtig nok i den udsendte faktura men ikke i den jeg har printet via kontrolpanelet.

Kan se det også er det der er sket her, da jeg kontaktede kunden, for at høre hvad der stod på deres faktura, og der stod reg og kontonr korrekt, og når jeg downloader fakturaen derinde fra, så står det også korrekt, så det er åbenbart kun preview inde på siden der har et bug, dog sker det ikke hvis jeg opretter en ny faktura, så de har nok fundet fejlen og fået den rettet (er en uge siden jeg lavede fakturaen, har bare først lige set det den anden dag at der var  fejl i konto/regnr)

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 11-06-2013 kl. 11:48

Hej alle,

Vil bare fortælle at vi er på sagen. Desværre kan vi ikke genskabe den, men en bruger har været så venlig at sende os et link til at forkert faktura, så vi har den at arbejde ud fra. 

Jeg skrive igen herinde så snart vi har løst det.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 12-06-2013 kl. 14:39

Hej alle,

Så er fejlen fikset.

Det var en lille fejl i vores sidste opdatering, som gjorde at der på nogle gamle fakturaer blev byttet om på reg.- og kontonr.

Vi beklager ulejligheden.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed