Hello
Et lille dumt spørgsmål - (de findes faktisk)
Hvis nu kunderne på ens webshop betaler kontant ved køb, er Dinero så totalt overflødig? Jeg ser da ingen problemer i at medsende -betalt- faktura til kunden, men der kan kun anføres CVR som kontakt, hvorfor kan man ikke anføre kunden og dennes adresse som "kontakt"?
Hej,
Du skal sende dine kunder en faktura eller kvittering for deres køb. Jeg synes da selvfølgelig at du skal bruge Dinero! :)
Vi tilføjer meget snart mulighed for at tilføje privatpersoner som kontakter. Men indtil da, kan du oprette dine kunder ved at klikke på linket "Klik her for at oprette virksomheden manuelt" og i feltet "Firmanavn" skal du indtaste navnet på din kontakt, fx. "Jens Hansen".
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Ja, kvitteringen kommer naturligvis automatisk på email, men det undrede mig blot at man ikke kunne anvende et privat modtager i 'kontakt'. Men det kommer så.
I øvrigt mangler der vel i den forbindelse også muligheden for at tilkendegive, at fakturaen ER betalt, da de nederste betalingsoplysninger og rykkerprocedurer ikke kan fjernes allesammen.
Er du gal, det er det mest simple og brugervenlige program jeg har prøvet, og så gør det heller ikke noget at Amino har del i det.
Thumps up til jer allesammen!
Frederik
ThinkiT:I øvrigt mangler der vel i den forbindelse også muligheden for at tilkendegive, at fakturaen ER betalt, da de nederste betalingsoplysninger og rykkerprocedurer ikke kan fjernes allesammen.
Du skal sætte betalingsbetingelserne til "Netto kontant". Og ja, det er rigtig at du så manuelt bagefter skal klikke på "Registrer betaling". Det er ikke skabt til webshops. Men glæd dig til vores api kommer, så kan du få Dinero til at tale direkte sammen med din webshop og dermed slippe for manuelt at skulle gøre noget som helst.
Hej David,
Hvis fakturaen er betalt - Kan man så ikke opsætte det sådan på fakturaen at det lille logo som er i toppen af fakturaen i venstre hjørne er det følger med over på fakturaen
- "Betalt", "Forfaldne" m.m. ?
Mvh.
Jonas
Jones_KJ: Hej David, Hvis fakturaen er betalt - Kan man så ikke opsætte det sådan på fakturaen at det lille logo som er i toppen af fakturaen i venstre hjørne er det følger med over på fakturaen - "Betalt", "Forfaldne" m.m. ? Mvh. Jonas
Hej Jonas,
Jo, men det synes jeg ikke umiddelbart er en god idé. Når man downloader fakturaen skal det altid være original fakturaen, og der skal ikke være angivet en status på denne.