på Amino

Udskriv alle på en gang

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 302
Fra Odense
Tilmeldt 10. sep 07
Indlæg ialt: 67
Lars Lottrup
Fra BallonMand dk
Skrevet Skrev: 18-05-2013 kl. 00:20

Jeg savner lidt en funktion til at udskrive alle sendte fakturaer på en gang. Min bogholder vil stadig gerne have alt på papir, og det vil gøre det lettere hvis man kan printe alle fakturaerne på en gang frem for at skulle downloade dem alle en ad gangen.

Ellers må jeg sige at jeg er blevet rigtig glad for at sende fakturaer. Tidligere udsatte jeg det tit, men nu er det så let, og super hurtigt at jeg nyder at gøre det. Tak for det.

mvh

Lars

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 212.041
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 47.159
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 18-05-2013 kl. 00:29

Mit gæt er, at du i alle fald gemmer dem på din computer - i en mappe for fakturaer, så du har dem som dokumentation. lokalt eller i skyen som sikkerhed, det bør du i alle fald

Så tager du hele mappens indhold og markerer dem og vælger print - og så får du alle de faktura der ligger i mappen printet uden at tage dem en for en

Du må så lave ny undermappe til ex næste kvartal, men hver gang du markerer alle PDF filer og tager ctrl+p - (print) så får du alle printet og du bør ha en sikkerheds kopi ud over aminos vil jeg mene

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 18-05-2013 kl. 10:05

Lars Lottrup:
Jeg savner lidt en funktion til at udskrive alle sendte fakturaer på en gang. Min bogholder vil stadig gerne have alt på papir, og det vil gøre det lettere hvis man kan printe alle fakturaerne på en gang frem for at skulle downloade dem alle en ad gangen.

Den funktion kommer på sigt. :) Men indtil da må du desværre printe én af gangen.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed