Hej Teis,
Alkotesten.dk:Jeg har lige fået kendskab til dette fantastiske fakturaprogram og allerede i dag taget det i brug og glad for det.
Det er vi rigtig glade for at høre. :)
Alkotesten.dk:Så glad at jeg er nød til at efterspørger muligheden for at have et "sideløbende" regnskab alla et kasseblad/ kassebog.
Vi lancerer et fuldt regnskabsprogram til juli.
Alkotesten.dk:I min situation har jeg automaters ude på delebasis. Jeg har derfor løbende en indtægt at redegøre for. Kunne være så skønt med et nummereret indkomstblad evt. Med A efter tal.
Det er ikke noget vi har i pipelinen, men jeg notere dit ønske.
Alkotesten.dk:Derudover har jeg så kvartalsvis betaling til kunderne af deres andel på delebasis. Der kunne det være tosse sejt med en betalingskvittering. Selvfølgelig alle posteringer samlet og enkeltvis under hver kunde.
Heller ikke noget som er i vores pipeline, men igen jeg skriver dit ønske ned.
Alkotesten.dk:Jeg har fuld forståelse for programmet her ikke er specifikt for mig - men i kan godt nok og har formået at lave det enkelt og lækkert. Er det muligt at få det udviklet individuelt evt. Mod betaling.? Jeg har ledt længe efter noget så lige til som i tilbyder her.
Vi tilbyder desværre ikke at udvikle individuelle løsninger, men vi vil på sigt lancere et API, som gør at du kan hyre 3. parts udviklere til at udvikle løsninger til netop dit behov.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk