Jeg har forstået der er fri-tekstlinjer på vej og derudover nogle ændringer til produkter.
Udover tekstlinjer vil jeg gerne have mulighed for at kunne uploade bilag til fakturaen. Er der nogle planer om denne funktionalitet?
Mvh. Jesper
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Hej Jesper,
Jesper:Jeg har forstået der er fri-tekstlinjer på vej og derudover nogle ændringer til produkter.
Korrekt, det er netop implementeret.
Jesper:Udover tekstlinjer vil jeg gerne have mulighed for at kunne uploade bilag til fakturaen. Er der nogle planer om denne funktionalitet?
Nej, det er ikke i vores pipeline, men dit ønske er noteret.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hej David
Tak for svar.
Implementeringsmæssigt kunne det begrænse sig til et enkelt bilag i pdf-format, så det ikke bliver en større feature. Ved download kan der så enten sendes to pdf'er eller bilaget kan kombineres med fakturaen.
Jesper: Hej David Tak for svar. Implementeringsmæssigt kunne det begrænse sig til et enkelt bilag i pdf-format, så det ikke bliver en større feature. Ved download kan der så enten sendes to pdf'er eller bilaget kan kombineres med fakturaen.
Du kan jo eventuelt bare selv hente fakturaen som PDF og selv sende denne afsted med dit eget PDF-bilag.