på Amino

Har lavet min første faktura - men har et par små-problemer...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 29
Fra København
Tilmeldt 5. mar 13
Indlæg ialt: 7
Tagger
Skrevet Skrev: 03-05-2013 kl. 11:05

Er meget begejstret for Dinero.dk - Meget brugervenligt og alt i alt super fint!

Har nu lavet min første faktura og følgende problemer er opstået:

1. Jeg har oprettet en del kunder og på nogle af dem er der kun gemt dele af de indtastede informationer!? - Hvorfor forsvinder de resterende?

2. Jeg bad om kopi til min mail af den afsendte faktura - når jeg åbner linket og trykker på "Download som pdf" sker der ikke noget... Jeg kan udskrive men ikke få pdf. Så prøvede jeg at udskrive til pdf, hvilket gav mig en faktura med al tekst erstattet af mærkelige tegn.. 

3. Kunne der evt. komme et tekst-felt ind, som ike er en fakturerings-linje? Som en overskrift/vedr. eller lign. Jeg har brug for at skrive meddelelser, som ikke kan angives som en vare.

Det er selvfølgelig muligt at nogle af mine problemer ikke skyldes Dinero, men min opsætning el. lign. på computeren - håber dog at nogen kan hjælpe mig alligevel :)

På forhånd tak

Thyra Dilling

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-05-2013 kl. 02:17

Hej Thyra,

Tak for de pæne ord. :)

Tagger:
1. Jeg har oprettet en del kunder og på nogle af dem er der kun gemt dele af de indtastede informationer!? - Hvorfor forsvinder de resterende?

Det er vi ikke støt på før... Hvilke informationer forsvinder? Hvilken browser bruger du?

Tagger:
2. Jeg bad om kopi til min mail af den afsendte faktura - når jeg åbner linket og trykker på "Download som pdf" sker der ikke noget... Jeg kan udskrive men ikke få pdf. Så prøvede jeg at udskrive til pdf, hvilket gav mig en faktura med al tekst erstattet af mærkelige tegn.. 

Jeg kan desværre ikke genskabe fejlen. Men igen, hvis jeg får lidt mere information omkring dit setup kan jeg måske genskabe fejlen. Kan jeg lokke dig til at gå ind på: http://supportdetails.com og sende rapporten til support@dinero.dk?

Tagger:
3. Kunne der evt. komme et tekst-felt ind, som ike er en fakturerings-linje? Som en overskrift/vedr. eller lign. Jeg har brug for at skrive meddelelser, som ikke kan angives som en vare.

Ja, vi arbejder på det. Vi forventer at tilføje den mulighed i starten af næste uge.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Amino-karma 29
Fra København
Tilmeldt 5. mar 13
Tagger
Skrevet Skrev: 06-05-2013 kl. 09:53

Hej David,

Jeg har indtil videre oprettet 10 kunder, på 3 af dem gemmer den firmanavn og adresse, men ikke postnr., by, E-mail og Att-person??

- Jeg har tastet informationerne flere gange, men problemet opstår hver gang.

Jeg har sendt rapporten, som du ønskede :)

Jeg har nu igen prøvet at downloade pdf fra mailen med den afsendte faktura og får følgende fejl-meddelelse:

"Internet Explorer kan ikke hente original fra app.Dinero.dk - Internet Explorer kunne ikke åbne dette Internetsted. Det anmodede sted er enten ikke tilgængelig eller kan ikke findes. Prøv igen senere"

Thyra

Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 06-05-2013 kl. 10:32

Hej Thyre,

Jeg har modtaget en mail omkring dit setup (fra http://supportdetails.com) og jeg kan se at du bruger en gamle browser (Explore 8). Vi understøtter som udgangspunkt ikke gamle browsere, så jeg vil anbefale dig at opdatere din browser til den nyeste version af Explore, eller endnu bedre downloade den langt hurtigere Google Chrome.

Amino-karma 29
Fra København
Tilmeldt 5. mar 13
Tagger
Skrevet Skrev: 06-05-2013 kl. 11:01

Hej David

Tak - det vil jeg straks ændre!

- Hvordan med kundeoplysningerne, som "forsvinder"?

På forhånd tak

Amino-karma 29
Fra København
Tilmeldt 5. mar 13
Tagger
Skrevet Skrev: 06-05-2013 kl. 12:56

Lige en ting mere...:

Er det i Dinero muligt at vedhæfte et dokument/bilag ved afsendelse af fakturaen?

- eller kunne der komme en sådan mulighed?

(jeg har næsten altid behov for at vedhæfte bilag med specifikation til fakturaen)

Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 10-05-2013 kl. 10:39

Tagger:
- Hvordan med kundeoplysningerne, som "forsvinder"?

Det er ikke noget som vi har kunne genskabe, men det skyldes højst sandsynlig at du har brugt IE8. Lad mig endelige høre, hvis du stadigvæk skulle opleve det problem i Chrome.

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 10-05-2013 kl. 10:40

Tagger:

Er det i Dinero muligt at vedhæfte et dokument/bilag ved afsendelse af fakturaen?

- eller kunne der komme en sådan mulighed?

Nej, ikke på nuværende tidspunkt. Du er ikke den første som har ønsket det, så måske en gang i fremtiden, men det er ikke i vores pipeline lige nu.

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed