på Amino

Dinero Vs. konkurrenterne?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 244
Fra København S
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 48
Kristian Falkenberg
Fra Shopsolbriller.dk
Skrevet Skrev: 29-04-2013 kl. 00:38

Hej

Jeg har fulgt med herinde og er lige så begejstret som de fleste øvrige brugere for ideen med et simpelt regnskabprogram. Men et let regnskabsprogram er jo ikke en revolutionerende ide. Hvad gør at man skal vælge Dinero frem for bl.a. Billysbilling.dk og simpeltregnskab.dk? Umiddelbart kan jeg ikke se de store ændringer foruden en gratis faktura-del. Er det bare endnu en fisk i vandet?

Vh. og skulderklap.
Kristian Falkenberg 

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 212.268
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.616
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 29-04-2013 kl. 00:48

Det kolde svar er vel, at JO det er endnu en fisk i vandet. Det som kan gøre Dinero mere spændende er dels det, at der er en meget tydelig brugerindflydelse fra rigtigt mange, takket være et stort forum +  måske en vis tro på at personerne bag er smartere samlet set end mange andre der bringer nye programmer frem

Så der de vel lidt second follower frem for first mover på en række områder, da der jo allerede findes en række standarder og de ved via Amino ganske meget om, hvilke problemer brugerne løber ind i, så jeg tror da absolut Dinero kan ha fat i en lang ende.

Enhver må checke op - er det online med fast omk per måned eller ikke online med måske fast en gangs beløb eller gratis progammer som vælges. Det er ikke let, og Dinero er jo i en tidlig fase, men med kendskab til Martin og Amino, ja så tror jeg det let kan blive en succes

Man skal vælge her og nu for at være med på noget nyt (eller ikke vælge fordi man tror på noget andet) eller - man kan teste sideløbende med at man tester andet, så længde det er gratis

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

• Amino Karma for indlæg: 11
Amino-karma 157.459
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.315
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 29-04-2013 kl. 08:45