på Amino

Dinero som privatperson

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 2.597
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. jun 10
Indlæg ialt: 574
Emil Stahl
Fra SB Group
Skrevet Skrev: 26-04-2013 kl. 23:28

Nu har jeg intet firma, men derfor kan jeg jo stadig sagtens bruge Dinero hvis jeg skal sende faktura.

Men hvad med en mulighed for at angive CPR, da det er kræves af mange hvis en privatperson sender en faktura?

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 15:26

Emil Stahl Pedersen:
Nu har jeg intet firma, men derfor kan jeg jo stadig sagtens bruge Dinero hvis jeg skal sende faktura.

Men hvad med en mulighed for at angive CPR, da det er kræves af mange hvis en privatperson sender en faktura?

Hej Emil,

Vi arbejder på at lave det så også folk uden CVR-nr. kan bruge Dinero. Det kommer meget snart, så hæng på lidt endnu. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 31
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. apr 13
Indlæg ialt: 6
Sebastian Broholm
Skrevet Skrev: 21-05-2013 kl. 18:49

Hvad er status på CPR muligheden? :)

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 21-05-2013 kl. 21:06

Vores arbejde med rykkeprocedure og oprettelser af andre sprog end dansk har trukket lidt ud. Jeg håber på at vi kan være klar med oprettelse af privatpersoner i starten af juni.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 10.749
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. jun 07
Indlæg ialt: 795
SusanneK.nu
Fra SusanneK.nu
Skrevet Skrev: 22-05-2013 kl. 02:16

Emil og Sebastian - I kan sagtens oprette fakturaer allerede nu, selvom I er privat-personer - vælg blot at taste manuelt firmanavn, og så "selvstændig". En lille-bitte hurtle er, at teksten bliver "CVR.nr.", istedet for "CPR.nr.", hvis I udfylder det felt, men der er intet til hinder for, at I opretter jer nu. I kan også vælge at tilføje cpr.nr. i et af de felter, hvor der er tekst, f.eks. "tekst betalingsbetingelser", og så flytte den eksisterende tekst op under "betalingsbetingelser". Eller måske ligefrem lave et fedt logo, der indeholder jeres cpr.nr. Mulighederne er mange :)

En mulighed for Dinero at gøre det lidt lækrere på den korte bane - kunne være, at lave et valgfrit felt under kontaktoplysninger, hvor man kunne påføre en tekst, f.eks. cpr.nr. xxxx, telefontid, eller andet man synes er fantastisk smart. Alternativt, at teksten CVR.nr. kunne ændres af brugeren til CPR.nr. 

Det var blot lige lidt strøtanker herfra. Fedt design og super intuitivt Yes

Mange hilsner

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 31
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. apr 13
Indlæg ialt: 6
Sebastian Broholm
Skrevet Skrev: 22-05-2013 kl. 10:02

@Susanne

Ja, jeg har da også oprettet fakturaer allerede, men har sendt cpr-nummeret seperat. Som der blev skrevet arbejdes der på en løsning og det var for 3-4 uger siden, så vil bare lige høre hvad status er :)

Jeg vil mene at det er et problem at skrive CPR under CVR da den uskarpe betaler kunne blive lettere forvirret, men kan godt følge dine løsningsforslag!

Men tak for svaret alligevel :)

@David

Super, det et er fedt at det også kommer med! Tak for et super produkt!! :) 

Mvh

Sebastian 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed