Jeg sad og kæmpede med at oprette firme i dinero i IE, men ingen felter til at udfylde komme frem.
har generet Hr thorborg med et par beskeder da så jeg længere nede at der var en anden en der havde problemer i internet explorer... så jeg måtte installere Firefox for at prøve der...
og HEEY der virkede det sørme....
så nu har Dinero folkene lidt at lave herover bededags ferien...
udover det, super godt arbejde......
rebelmandk: Jeg sad og kæmpede med at oprette firme i dinero i IE, men ingen felter til at udfylde komme frem. har generet Hr thorborg med et par beskeder da så jeg længere nede at der var en anden en der havde problemer i internet explorer... så jeg måtte installere Firefox for at prøve der... og HEEY der virkede det sørme.... så nu har Dinero folkene lidt at lave herover bededags ferien... udover det, super godt arbejde......
Tak for input. Ja, vi kommer ikke til at holde bededagsferie.
Problemet er kun i IE9 og vi ved hvad problemet er, så vi skal nok få det løst i løbet af nogle dage.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
David Andersen - Dinero: rebelmandk:Jeg sad og kæmpede med at oprette firme i dinero i IE, men ingen felter til at udfylde komme frem.har generet Hr thorborg med et par beskeder da så jeg længere nede at der var en anden en der havde problemer i internet explorer... så jeg måtte installere Firefox for at prøve der...og HEEY der virkede det sørme....så nu har Dinero folkene lidt at lave herover bededags ferien...udover det, super godt arbejde......Tak for input. Ja, vi kommer ikke til at holde bededagsferie. Problemet er kun i IE9 og vi ved hvad problemet er, så vi skal nok få det løst i løbet af nogle dage.
rebelmandk:Jeg sad og kæmpede med at oprette firme i dinero i IE, men ingen felter til at udfylde komme frem.har generet Hr thorborg med et par beskeder da så jeg længere nede at der var en anden en der havde problemer i internet explorer... så jeg måtte installere Firefox for at prøve der...og HEEY der virkede det sørme....så nu har Dinero folkene lidt at lave herover bededags ferien...udover det, super godt arbejde......
Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.
Hej Maj-Britt,
Vi oplever ikke umiddelbart problemer med at downloade PDF´en fra Firefox. Får du en fejl eller hvad sker der når du klikker på "Download som PDF"?