Har allerede rost Martin for et herligt faktura-program - og at jeg har mulighed for at vælge SEK-valuta, da jeg (også) driver virksomhed i Sverige.
Men - sprog på faktura er jo (selvfølgelig) dansk... Når jeg sender en faktura kan jeg ændre teksten i mailen, men ikke på "HENT DIN FAKTURA HER" knappen...
Og i faktura står der flere dk-ord, fx.: dato, beskrivelse, antal, enheder, stk. etc. Samt hele delen vedr. betalingsbetingelser og bank er på dansk.
Er måske hvad jeg kan forvente når det er lavet til dk og danske virksomheder :-(
Men øv hvis, for syntes det er et vidunderligt program!! :-)
/Linea
Line@: Har allerede rost Martin for et herligt faktura-program - og at jeg har mulighed for at vælge SEK-valuta, da jeg (også) driver virksomhed i Sverige. Men - sprog på faktura er jo (selvfølgelig) dansk... Når jeg sender en faktura kan jeg ændre teksten i mailen, men ikke på "HENT DIN FAKTURA HER" knappen... Og i faktura står der flere dk-ord, fx.: dato, beskrivelse, antal, enheder, stk. etc. Samt hele delen vedr. betalingsbetingelser og bank er på dansk. Er måske hvad jeg kan forvente når det er lavet til dk og danske virksomheder :-( Men øv hvis, for syntes det er et vidunderligt program!! :-) /Linea
Hej Linea,
Vi arbejder på et lille sprog-modul, så du kan oversætte fakturaen til andre sprog, fx. svensk. Det kommer meget snart, så hold ud lidt endnu! :)
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
:) TAK!