på Amino

Sverige?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 341
Tilmeldt 1. nov 06
Indlæg ialt: 88
flag
Linea
Fra LINEA H.
Skrevet Skrev: 26-04-2013 kl. 15:05

Har allerede rost Martin for et herligt faktura-program - og at jeg har mulighed for at vælge SEK-valuta, da jeg (også) driver virksomhed i Sverige.

Men - sprog på faktura er jo (selvfølgelig) dansk... Når jeg sender en faktura kan jeg ændre teksten i mailen, men ikke på "HENT DIN FAKTURA HER" knappen...

Og i faktura står der flere dk-ord, fx.: dato, beskrivelse, antal, enheder, stk. etc. Samt hele delen vedr. betalingsbetingelser og bank er på dansk.

Er måske hvad jeg kan forvente når det er lavet til dk og danske virksomheder :-( 

Men øv hvis, for syntes det er et vidunderligt program!!  :-)

/Linea

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 26-04-2013 kl. 16:51

Line@:

Har allerede rost Martin for et herligt faktura-program - og at jeg har mulighed for at vælge SEK-valuta, da jeg (også) driver virksomhed i Sverige.

Men - sprog på faktura er jo (selvfølgelig) dansk... Når jeg sender en faktura kan jeg ændre teksten i mailen, men ikke på "HENT DIN FAKTURA HER" knappen...

Og i faktura står der flere dk-ord, fx.: dato, beskrivelse, antal, enheder, stk. etc. Samt hele delen vedr. betalingsbetingelser og bank er på dansk.

Er måske hvad jeg kan forvente når det er lavet til dk og danske virksomheder :-( 

Men øv hvis, for syntes det er et vidunderligt program!!  :-)

/Linea

Hej Linea,

Vi arbejder på et lille sprog-modul, så du kan oversætte fakturaen til andre sprog, fx. svensk. Det kommer meget snart, så hold ud lidt endnu! :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 341
Tilmeldt 1. nov 06
Indlæg ialt: 88
flag
Linea
Fra LINEA H.
Skrevet Skrev: 15-05-2013 kl. 15:25

:) TAK!

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)