Super godt produkt Amino - Thumbs up. Kunne dog være rart hvis også man havde mulighed for at kunne lave og sende tilbud og eventuel ordrebekræftelser, alla Tradeshift
RLH:Super godt produkt Amino - Thumbs up. Kunne dog være rart hvis også man havde mulighed for at kunne lave og sende tilbud og eventuel ordrebekræftelser, alla Tradeshift
Helt enig.
Jeg har selv tidligere påpeget det samme, go få bl.a. er det vigtigt om ikke andet på "længere" sigt.
Det at kunne integrere tilbud - ordrebekræftelse og fakturaskrivning er en meget vigtig og samlet proces.
Og netop tilbud og ordrebekræftelse kan være samme arbejdsgang, hvis f.eks. pris, indhold og betingelser er oplyst ved et møde eller en telefonsamtale.
Ib Abildgaard
Råd & Mal
Hej begge,
Yes, det kommer... Vi ved på nuværende tidspunkt ikke om det kommer før eller efter vi lancerer regnskabsdelen.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
David Andersen - Dinero:Yes, det kommer... Vi ved på nuværende tidspunkt ikke om det kommer før eller efter vi lancerer regnskabsdelen
Du er bare en "sej gut" David.
For øvrigt tak for din demonstration af systemet hos Amino, for vel snart ca. 3 uger siden ?
Det virker lovende og gennemtænkt. Og med Thorborg som "indpisker" kan det vel ikke gå galt.
Ihvertfald rammer I et "mega" behov.
Og hvis jeg kan overbevise nuværende revisor er jeg straks deltager.
Og hvis revisoren (godkendt revisor) ikke vil overbevises kan han vel blive fyret ? Ingen er jo som bekendt uundværlige.
Held og lykke med det. Dit "gamle" system (Klasseklade.dk) Frederik ser da også "spiselig" ud.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Du er bare en "sej gut" David. For øvrigt tak for din demonstration af systemet hos Amino, for vel snart ca. 3 uger siden ? Det virker lovende og gennemtænkt. Og med Thorborg som "indpisker" kan det vel ikke gå galt. Ihvertfald rammer I et "mega" behov. Og hvis jeg kan overbevise nuværende revisor er jeg straks deltager. Og hvis revisoren (godkendt revisor) ikke vil overbevises kan han vel blive fyret ? Ingen er jo som bekendt uundværlige. Held og lykke med det. Dit "gamle" system (Klasseklade.dk) Frederik ser da også "spiselig" ud. Ib Abildgaard Råd & Mal
Hej Ib,
Tak for sidst, det var nogle rigtig gode input du kom med.
Jeg tror at de fleste revisorer vil kunne lide systemet, da de kan trække de tal som de skal bruge. Og at det er et system deres kunder også kan finde ud af kan vel næppe trække ned? :)
God weekend.