på Amino

Produkter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 23
Tilmeldt 16. nov 11
Indlæg ialt: 3
Daniel7500
Skrevet Skrev: 22-04-2013 kl. 09:25

Jeg sælger udelukkende til private, så det vil være en stor fordel at når man opretter et produkt at man vælger om prisen er inkl. moms eller eksl moms ( så dinero selv laver udregningen, istedet for at jeg regner mine inkl. priser om til eksl. priser)

Ligeledes vil en statistik over solgte produkter være en stor feature, så man kan holde øje med hvad der sælger bedst.

Ellers ser det spændende ud, og jeg glæder mig til at følge udviklingen ( er idag bb bruger, og er spændt på om Dinero kan overtage deres rolle)

-Daniel

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 22-04-2013 kl. 20:35

Daniel7500:
Jeg sælger udelukkende til private, så det vil være en stor fordel at når man opretter et produkt at man vælger om prisen er inkl. moms eller eksl moms ( så dinero selv laver udregningen, istedet for at jeg regner mine inkl. priser om til eksl. priser)

Vi vil helst undgå at have to felter (inkl. moms og ekskl. moms). Hvad hvis du i stedet kunne bruge feltet som en "lommeregner"? Altså kunne skrive fx. "0,8 x 500". Du ville altså blot skulle skrive "0,8 x" foran dine priser, for at få prisen ekskl. moms. Kunne det ikke være en løsning?

Daniel7500:
Ligeledes vil en statistik over solgte produkter være en stor feature, så man kan holde øje med hvad der sælger bedst.

God idé, det kommer.

Tak for input Daniel!

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed