på Amino

Downloads & Prints - :-(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 20-04-2013 kl. 23:35

Hej,

Hvis jeg udsender en faktura kan jeg se hvor mange gange den er Downloadet ( PDF ) og printet ( hvis javascript er enabled ).

Men derfor kan personen jo godt have klikket på linket uden at have gjort en af overstående ting. Er det ikke muligt at i kan tracke hvor mange gange der er blevet klikket på linket?

Udover det ... så please ... Printet funktionen ser jeg ingen værdi i ... men den er da meget sjov. Men måske kan den misforstås af mange, da det jo kræver at det er siden der bliver printet og ikke PDF'en.

I bør virkelig overveje om det er værd at have det med og om det ikke bare kan/vil blive misforstået af nogen kunder.

Udover det så ser det dejligt ud.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 20-04-2013 kl. 23:46

Kan se det næsten er der "Set af kunden" er altid seneste gang kunder har klikket på linket i mailen og set fakturen. Dette så jeg gerne blev seneste og antal gange de har klikket på linket. Gerne med tidspunkt for alle ... 

Kunne være nyttigt for at bedre at kunne se om de klikker på linket.

Dog vil jeg mene man kan falde ind i nogen antispam scanners som prøver at teste links og dermed laver falske kliks ... 

Men klart en information der er dejlig at have og i har jo næsten allerede det hele. Mangler bare præsentation af det på siden.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 02:16

Jeg mener, at der skal være en printfunktion da man komme til at stå i en situation hvor en kunde ønsker at få sendt en papirudgave især når man skal arbejde med offentlige kunder, som jeg forventer at komme til. Eller man kan selv have behov for at kunne printe ud.

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 6.628
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. mar 06
Indlæg ialt: 1.711
Kristian Deiborg
Fra Cygnet
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 08:04

Pia Hass:

Jeg mener, at der skal være en printfunktion da man komme til at stå i en situation hvor en kunde ønsker at få sendt en papirudgave især når man skal arbejde med offentlige kunder, som jeg forventer at komme til. Eller man kan selv have behov for at kunne printe ud.

hej Pia,

En papir udgave vil ikke hjælpe hvis du vil handle med offentlige, der skal den sendes via EAN, altså 100 automatisk. Jeg bruger selv https://fakturaservice.dk/ til at sende mine EAN fakturaer afsted, da det shopsystem jeg benytter ikke understøtter det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 08:10

Dinero kan allerede lave "EAN fakturaer" og vi venter kun på et certifikat fra det offentlige, som angiveligt kommer om 2 uger, før vi kan sende dem korrekt.
Så Dinero er din ven :-)

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 08:11

syska:
Hvis jeg udsender en faktura kan jeg se hvor mange gange den er Downloadet ( PDF ) og printet ( hvis javascript er enabled ).


Du kan se hvornår personen har set din faktura og så kan du se hvor mange gange de har downloadet og printet den.
Jeg har svært ved at se man kan få det mere detaljeret?

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 08:15

Pia Hass:

Jeg mener, at der skal være en printfunktion da man komme til at stå i en situation hvor en kunde ønsker at få sendt en papirudgave især når man skal arbejde med offentlige kunder, som jeg forventer at komme til. Eller man kan selv have behov for at kunne printe ud.



Du kan sagtens printe en faktura.
Du vælger fakturaen og i højre side trykke på "Download som" og her vælge "PDF" eller "E-faktura".
Og som nævnt, så kan vi om godt 2 uger også sende din "E-faktura" direkte ind i de offentliges systemer, helt gratis for dig.

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 09:35

Martin Thorborg:
Du kan se hvornår personen har set din faktura og så kan du se hvor mange gange de har downloadet og printet den.
Jeg har svært ved at se man kan få det mere detaljeret?

Problemet er at de kan printe PDF'en og dermed kan tælleren til hvor mange gange den er printet give et meget forkert en meget statestik :-(

Udover det så ville det være fedt at kunne se hvor mange gange de har klikket for at se "Fakturen" være fedt.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 21-04-2013 kl. 10:44

 Martin :

 - Det er glad for at få en ny  god ven sådan som jeg arbejder med mine sider i øjeblikket. Kik forbi når i har lyst.

-  Det er et fedt navn i har valgt til projektet, Martin.

 

Kristian :

- Med hensyn til print så vil jeg mene at der skal være en printknap da jeg selv vil kunne have behov for at printe ud.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed