på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 9 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Næste >
Amino-karma 424
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. nov 12
Indlæg ialt: 96
Morten Jeppesen
Skrevet Skrev: 26-04-2013 kl. 20:21

Når den fulde version kommer med momsregnskab/årsregnskab, kommer det så til at koste 100 kr på måned eller hvordan? Eller har det noget med Amino Plus-medlemsskab at gøre? 

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 3.614
Fra Herning
Tilmeldt 21. aug 09
Indlæg ialt: 842
Kent Medom
Fra Thissocks.dk, Webbureauet Far & Søn
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 00:43

Har kigget lidt på systemet i en halv time, og er meget positivt overrasket. Det kunne være fedt hvis man kunne købe en udgave uden reklamer i e-mails. Det ser lidt useriøs ud som afsender. Ellers kun ros herfra Yes

Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.314
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 07:40

Morten Jeppesen:

Når den fulde version kommer med momsregnskab/årsregnskab, kommer det så til at koste 100 kr på måned eller hvordan? Eller har det noget med Amino Plus-medlemsskab at gøre? 

Det bliver nok omkring 99 kr. pr. måned + moms vil jeg tro.
Og jeg kan ikke udelukke Amino Plus rabat.

De bedste hilsner

Martin

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Martin Thorborg
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 07:42

Kent Medom:

Har kigget lidt på systemet i en halv time, og er meget positivt overrasket. Det kunne være fedt hvis man kunne købe en udgave uden reklamer i e-mails. Det ser lidt useriøs ud som afsender. Ellers kun ros herfra Yes

Hej Kent

Jeg syntes helt ærligt ikke at det ser useriøst ud.
Der er da ikke noget galt i at bruge et program til at lave sine fakturaer i???
Dertil vil "reklamen" også være i den betalte version, så den er ikke lavet for at hænge gratis brugere ud.
Jeg tror du om et år vil se så mange Dinero fakturaer, at ingen vil tænke over det.

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 211.964
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 47.139
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 10:54

Martin Thorborg:
Jeg tror du om et år vil se så mange Dinero fakturaer, at ingen vil tænke over det.

det er nok lidt et fornemmelsesgæt, og du kan ha ret, men mit gæt er, at lidt større selskaber nok helt ikke vil reklamere for et program på deres fakturaer, kontoudtog o.l. - i alle fald er det jo noget du kan beslutter mere om som tiden går. For mange er det sikkert uden betydning, for mig ville det ikke være rart at reklamere for nogen andre end os selv på et forretningsdokument. Mine breve må heller ikke ha en linje med, udviklet i MS Words. Det ville efterlade omvenderen med lidt en fornemmelse af, herregud - de kører sådan lidt sponsorerede programmer.

Jeg tror det vil afhænge af størrelsen på virksomheden og formålet og tider skifter, så en dag er det måske ligemeget

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 11:29

@Cookie, det er jo ikke enten eller som jeg forstår det. Det er jo blot 99 kr., så slipper "man" for reklamen.

Dette er en af de ting der uden tvivl kommer en fandens masse brok over, bare vent og se. Forstår bare ikke man kan forvente at det ikke er det, på et gratis program.

Dertil kommer, at man jo bare kan downloade fakturaen og maile den selv, hvis det betyder så meget :)

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 211.964
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 47.139
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 12:31

Boysen:

@Cookie, det er jo ikke enten eller som jeg forstår det. Det er jo blot 99 kr., så slipper "man" for reklamen.

Dette er en af de ting der uden tvivl kommer en fandens masse brok over, bare vent og se. Forstår bare ikke man kan forvente at det ikke er det, på et gratis program.

Jeg forstår det som, at den ikke kan fravælges i den betalte version - jævnfør hvad Martin skrev:

Der er da ikke noget galt i at bruge et program til at lave sine fakturaer i???
Dertil vil "reklamen" også være i den betalte version, så den er ikke lavet for at hænge gratis brugere ud.

Hvis den forsvandt ved de 99 kr var det helt naturligt for mig, og som nævnt tror jeg at mange lever med den også i betalingsversion, men personligt ville jeg ikke. Du har givet ret i det med download - men en del af systemets smartness er at man kan se hvornår kunden faktisk har åbnet fakturaen - hvad man så også kan ved at tage kvittering i e-mail i de fleste fald

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

• Amino Karma for indlæg: 13
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 12:57

Sorry den havde jeg ikke lige fanget. For betalende brugere bør den forsvinde.

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 157.447
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Martin Thorborg
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 13:55

Nu er det ikke tanken at større virksomheder skal bruge Dinero, men små virksomheder, freelancere m.m.
Jeg tror faktisk ikke særligt mange vil tænke over "reklamen" og man skal jo huske på at den jo ikke fremtræder i selve fakturaen.
Men vi ser hvad der sker og det er da muligt at jeg ændrer mening, men lige nu er min holdning at det er som det er :-)

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 4.674
Fra Struer
Tilmeldt 5. aug 10
Indlæg ialt: 1.118
Mads
Fra MG CONSULTING
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 14:29

Hej Dinero team!

Jeg har problemer med at den ikke gider at gemme de ting jeg gemmer på fakturaen. 

Altså at jeg f.eks. går ind i indstillinger også vælger betalingsbetingelser og alt det fra så det ikke skal være på fakturaen, så når jeg sender den kommer det med alligevel :/? 

Mvh

Mads

• Amino Karma for indlæg: 12
Side 9 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Næste >

RSS-feed