på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 6 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 4 5 6 7 8 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 15-04-2013 kl. 16:44

jvk:

Sad lige og kiggede lidt igen, det ville være cool med en "rykker" knap funktion på forfaldne regninger, som kunne lave en rykker mere eller mindre automatisk, med henvisning til det gamle faktura nr. og eventuel automatisk rente regning ? Derudover kunne det være smart med en markering, som viser at der er sendt en rykker.

Det var bare lige nogen forslag til nogle mindre ændringer som kunne gøre programmet lidt "bedre" :)

Du har helt ret og det er en af de ting vi vil implementere hurtigst muligt. Kom endelig med mere, hvis du finder noget. TAK. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 11
Amino-karma 170
Fra København
Tilmeldt 9. apr 11
Indlæg ialt: 30
Sofie Vestergaard
Fra Influence by vision
Skrevet Skrev: 15-04-2013 kl. 23:39

Hej Martin

Det ser super godt ud, og som du beskrev rigtig overskueligt og brugervenligt! :-)

HER ER MINE KOMMENTARER (tekniske fejl har I sikkert hørt om, så dem tager jeg ikke med):

* Det kunne være rart at kunne tilføje land når man opretter en kunde. 

* I oversigten over fakturaerne kunne det være fint, hvis man kan trykke på hele linien når den nu lyser op når man holder markøren over... men jeg kan sagtens leve med at det kun er i højre side

* I oprettelse af faktura: Hvis man retter et antal efter man har tilføjet et produkt, redigerer programmet tilbage til det først skrevne, når man tilføjer et nyt produkt.

* Ved send faktura: Kunne være rart hvis afsender mail automatisk kommer på

* Kan man tilføje html links i sin autosignatur? Dejligt hvis man kan få sin hjemmeside, facebook, blogs mm. med i mailen.

MINE TO VIGTIGSTE KOMMENTARER:

* Jeg skal sælge tøj, og det kommer i størrelser. Der er ingen af de mindre eller halvstore økonomisystemer som kan klare det. Der for har jeg valgt at klare mig med Excell indtil videre. Det ville være nemmest for mig, hvis der var mulighed for at skrive størrelserne ind som standard og så kun skulle skrive antal for hver størrelse, men det kan jeg nok ikke få, da det skal passe til alle :) Men jeg tænker at der måske også er andre, der har produkter, som kommer i forskellige farver eller typer. Så hvis I kan og synes det er en god idé, kan man evt have 1 linie/boks til noter. Der er rimelig meget plads på fakturaen imellem produkt og pris. Altså have produkt som nu og når man så har valgt det, en ekstra boks til noter. Evt. også mulighed for at gemme noter man bruger ofte.

* Jeg ville klart vælge at bruge jeres system, hvis designet på mailen kunden modtager ikke er som nu... Fakturaen er meget smagfuldt sat op, men mailen der bliver sendt til kunden er desværre en deal breaker. Jeg er virkelig ikke vild med barberstriberne og ville aldrig sende det til en modekunde. Så kan jeg selvfølgelig lave pdf'en og sende det fra min egen mail, men så ryger meget af det smarte. Jeg synes det er helt fint I vil reklamere for jeres faktureringssystem, gør endelig det, men designet er meget voldsomt. Håber det er i orden jeg er helt ærlig.

Jeg glæder mig meget til at følge projektet og tak for muligheden for at være med! Glæder mig også meget til at se bogføringsdelen.

Masser af held og lykke :-)

Forresten et lille tip til et evt. nyt projekt: et ordre system. Jeg har kigget lidt på Sketz og Spy og det er super smart, men psykopat dyrt! Behøver ikke være helt så avanceret. 

http://www.sketz.dk/products-2/fashion-app-ordreoptagelse-via-ipad

www.spysystem.dk

Designer og ejer af tøjmærket, Influence by vision.
Min Linkedin profil

  • Amino Karma for indlæg: 29
Amino-karma 170
Fra København
Tilmeldt 9. apr 11
Indlæg ialt: 30
Sofie Vestergaard
Fra Influence by vision
Skrevet Skrev: 15-04-2013 kl. 23:44

Nårh ja, og kreditnota, evt. mulighed for at kreditere en hel faktura uden at skulle oprette alle produkter igen, og evt. slette derfra.

Designer og ejer af tøjmærket, Influence by vision.
Min Linkedin profil

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 15-04-2013 kl. 23:49

Sofie Vestergaard:
Jeg er virkelig ikke vild med barberstriberne

Helt på linje med Sofie.

Programmet, hjemmesiden og fakturaen er designet neutralt hvor alle kan være med, men i mailen vælger i alligevel "side" i stedet for blot at lave det neutralt.
Ikke en deal breaker fra min side, men kan sagtens forstå dem der vælger det fra pga. dette... det er trods alt ens kunder man "brander" sig overfor med denne mail.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 794
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 202
jvk
Skrevet Skrev: 16-04-2013 kl. 01:36

Boysen:

Sofie Vestergaard:
Jeg er virkelig ikke vild med barberstriberne

Helt på linje med Sofie.

Programmet, hjemmesiden og fakturaen er designet neutralt hvor alle kan være med, men i mailen vælger i alligevel "side" i stedet for blot at lave det neutralt.
Ikke en deal breaker fra min side, men kan sagtens forstå dem der vælger det fra pga. dette... det er trods alt ens kunder man "brander" sig overfor med denne mail.



Enig, skrev selv at det der ødelægger det for mig er at der bliver reklameret med at det er fra siden, men det er nok fordi det ser lidt "klundet" ud jeg har bare ikke lige indset det. Jeg tror det vil kunne rykke en del hvis man fik et lidt mere signende design, eller selv kan vælge design, hvad der nu er muligt :)


  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 23
Tilmeldt 14. apr 13
Indlæg ialt: 4
WarSale
Fra WarSale.dk
Skrevet Skrev: 16-04-2013 kl. 09:40

Noget jeg godt kunne tænke mig at se i systemet, var muligheden for at bruge et billede som signatur på de mails man sender fakturaen ud med

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 16-04-2013 kl. 13:25

Hej Sofie,

Tusind tak for fantastisk feedback!

Sofie Vestergaard:
* Det kunne være rart at kunne tilføje land når man opretter en kunde. 

Det kan du godt, det er under "Vis udvidede kontaktoplysninger".

Sofie Vestergaard:
* I oversigten over fakturaerne kunne det være fint, hvis man kan trykke på hele linien når den nu lyser op når man holder markøren over... men jeg kan sagtens leve med at det kun er i højre side

Ja, vi laver listen over ens fakturaer bedre og med mulighed for at klikke på et str. område.

Sofie Vestergaard:
I oprettelse af faktura: Hvis man retter et antal efter man har tilføjet et produkt, redigerer programmet tilbage til det først skrevne, når man tilføjer et nyt produkt.

Det er en bug, den er ved at blive rettet

Sofie Vestergaard:
* Ved send faktura: Kunne være rart hvis afsender mail automatisk kommer på

Det skulle den også meget gerne komme... Har du indtastet din mail under "Indstillinger" -> "Firmaindstillinger"?

Sofie Vestergaard:
Kan man tilføje html links i sin autosignatur? Dejligt hvis man kan få sin hjemmeside, facebook, blogs mm. med i mailen.

Ikke på nuværende tidspunkt, men jeg tager det med på listen over gode idéer.

Sofie Vestergaard:
* Jeg skal sælge tøj, og det kommer i størrelser. Der er ingen af de mindre eller halvstore økonomisystemer som kan klare det. Der for har jeg valgt at klare mig med Excell indtil videre. Det ville være nemmest for mig, hvis der var mulighed for at skrive størrelserne ind som standard og så kun skulle skrive antal for hver størrelse, men det kan jeg nok ikke få, da det skal passe til alle :) Men jeg tænker at der måske også er andre, der har produkter, som kommer i forskellige farver eller typer. Så hvis I kan og synes det er en god idé, kan man evt have 1 linie/boks til noter. Der er rimelig meget plads på fakturaen imellem produkt og pris. Altså have produkt som nu og når man så har valgt det, en ekstra boks til noter. Evt. også mulighed for at gemme noter man bruger ofte.

Kan du ikke bare oprette et produkt for hver str.? Altså "T-shirt X, str. M", "T-shirt X, str. L" osv.

Sofie Vestergaard:
* Jeg ville klart vælge at bruge jeres system, hvis designet på mailen kunden modtager ikke er som nu... Fakturaen er meget smagfuldt sat op, men mailen der bliver sendt til kunden er desværre en deal breaker. Jeg er virkelig ikke vild med barberstriberne og ville aldrig sende det til en modekunde. Så kan jeg selvfølgelig lave pdf'en og sende det fra min egen mail, men så ryger meget af det smarte. Jeg synes det er helt fint I vil reklamere for jeres faktureringssystem, gør endelig det, men designet er meget voldsomt. Håber det er i orden jeg er helt ærlig.

Vi er ved at designe mailen helt om... Den bliver meget enkel og en alle ville kunne bruge.

Sofie Vestergaard:
Forresten et lille tip til et evt. nyt projekt: et ordre system. Jeg har kigget lidt på Sketz og Spy og det er super smart, men psykopat dyrt! Behøver ikke være helt så avanceret. 

Tak for tippet og endnu engang tak for feedback. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 16-04-2013 kl. 13:27

Sofie Vestergaard:

Nårh ja, og kreditnota, evt. mulighed for at kreditere en hel faktura uden at skulle oprette alle produkter igen, og evt. slette derfra.

God idé, det kommer også med meget snart.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 16-04-2013 kl. 13:29

WarSale:

Noget jeg godt kunne tænke mig at se i systemet, var muligheden for at bruge et billede som signatur på de mails man sender fakturaen ud med

God idé, det kommer med på listen "Gode idéer".

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 170
Fra København
Tilmeldt 9. apr 11
Indlæg ialt: 30
Sofie Vestergaard
Fra Influence by vision
Skrevet Skrev: 17-04-2013 kl. 17:26

Hej David

Tusind tak for dine svar! Super fedt I tager jer tid til at svare alle og så grundigt! Det er top professionelt :-)

David Andersen:

Sofie Vestergaard:
* Jeg skal sælge tøj, og det kommer i størrelser. Der er ingen af de mindre eller halvstore økonomisystemer som kan klare det. Der for har jeg valgt at klare mig med Excell indtil videre. Det ville være nemmest for mig, hvis der var mulighed for at skrive størrelserne ind som standard og så kun skulle skrive antal for hver størrelse, men det kan jeg nok ikke få, da det skal passe til alle :) Men jeg tænker at der måske også er andre, der har produkter, som kommer i forskellige farver eller typer. Så hvis I kan og synes det er en god idé, kan man evt have 1 linie/boks til noter. Der er rimelig meget plads på fakturaen imellem produkt og pris. Altså have produkt som nu og når man så har valgt det, en ekstra boks til noter. Evt. også mulighed for at gemme noter man bruger ofte.

Kan du ikke bare oprette et produkt for hver str.? Altså "T-shirt X, str. M", "T-shirt X, str. L" osv.

Det kunne man godt men så ville det for et produkt bliver så rigtig mange: eks:

Celine dress, Black, 1 str. 36, 2 str. 38, 1 str. 40

Celine dress, Black, 1 str. 36, 2 str. 38, 2 str. 40, 1 str. 42

Celine dress, Black, 1 str. 36, 1 str. 38, 1 str. 40, 1 str. 42

og minimum 6 flere for alle de de mulige størrelsessammensætninger der er + ca. 8-10 flere pr. farve og så ender det med at man skal oprette mere end 30 produkter fordi man har 1 style i 4 farver og 5 størrelser

Ellers skal man lave produkter der hedder:

Celine dress, Black, size 34

Celine dress, Black, size 36

Celine dress, Black, size 38

Celine dress, Black, size 40

Celine dress, Black, size 42

Så bliver det kun 5 pr farve... så er vi nede på at oprette 20 produkter, men så fylder det enormt meget på fakturaen + man skal rette antal hver gang.

Hvis man kan skrive en note ville man kun skulle oprette 4 produkter (hvis man har 4 farver) og i noterne de forskellige størrelsesvariationer, som kan genbruges til alle styles. 

Andre kan måske bruge noten til en beskrivelse af produktet eller kvalitet eller et eller andet smart. Det kunne evt. også være et firma, der sælger keramik der har 17 farver som går igen for alle deres produkter en sæson, som kunne undgå at skrive dem 17 gange for hvert nyt produkt.

I skal jo kun gøre det hvis det er noget flere af jeres kunder kunne få gavn af, men det ville spare meget tid for mig.

David Andersen:
Vi er ved at designe mailen helt om... Den bliver meget enkel og en alle ville kunne bruge.

Super fedt! Glæder mig til at se det nye maildesign til at blive Amino Dinero bruger :-) God aften!

Designer og ejer af tøjmærket, Influence by vision.
Min Linkedin profil

  • Amino Karma for indlæg: 5
Side 6 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 4 5 6 7 8 Næste > ... Sidste »

RSS-feed