på Amino

Nogen der var på messe i weekenden??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 2.542
Fra Odense
Tilmeldt 18. jan 09
Indlæg ialt: 558
Rikkepigen
Skrevet Skrev: 11-02-2009 kl. 10:21

Hej alle,

Vi droppede - efter lange overvejelser - CIFFkids-messen i weekenden, fordi vores mærke er så nyt og kollektionen så forholdsvis lille, at vi mente det nok var smart at vente til næste gang.

Men er der nogen af Jer der var afsted? Og hvordan gik det?

Jeg har talt med nogle af mine forhandlere, som var ret skuffede. De sagde alle at finanskrisen var meget synlig på messen, og at det var en ret tam fornemmelse.

Hej fra

Rikke

• Amino Karma for indlæg: 6
Amino-karma 110
Fra helsingør
Tilmeldt 3. sep 06
Indlæg ialt: 31
milla-vanilla
Skrevet Skrev: 05-04-2009 kl. 13:45

Hejsa..

ved godt det er et stykke tid siden du skrev herinde men vil da lige komme med mit svar... jeg er selv forholdsvis nystartet og har været på ciff-kids et par gange meldte dog fra denne gang fordi jeg ikke fik nok ud af det de andre gange... blev puttet ned i et hjørne med tomme stande omkring mig og bedte flere gange om at blive flyttet men fik ingen response... syntes det er lidt svært at få et ben til jorden derinde som ny...  og vi betaler jo det samme som alle andre for at være der men så længe de ikke vil blande de "gamle" og de "nye" er det svært og få trukket kunderne til... jeg havde virkelig lavet et stort stykke arbejde til messen i august og var så heldig også at blive valgt til at have 3 styles med i mode showet men når man så står i en af krogene med tomme stande omkring sig ja så kommer kunderne altså ikke den vej... ved der er mange som droppede messen i februar af samme grund... derud over kan man jo også mærke krisen kradse... der er nok ikke så mange butikker der er villige til at tage nye mærker ind men de vil hellere satse på dem de ved der sælger... har i stedet for at tage på messen lavet noget matriale og sendt ud til udvalgte forretninger istedet og det har da båret lidt frugt og er ikke nært så dyrt som at stå på ciff-kids...

mvh

birgitte

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.135
Fra Viborg
Tilmeldt 28. nov 08
Indlæg ialt: 279
AnnetteD
Fra Kidzshop.dk (MyAgenzy ...
Skrevet Skrev: 06-04-2009 kl. 17:56

Hej Rikke;

ja, kan godt se at det er en rum tid siden du skrev dit indlæg... vi var på messen, men er også en af dem der er trætte af placering, så jeg overvejer meget hvad vi skal gøre til næste messen... vi har allerede modtaget en ordrebekræftelse inkl. placering, og den er bestemt ikke blevet forbedret siden sidst.

Når vi er på CIFFkids er vi der med flere af vores mærker, så vores stand er forholdvis stor, og det gør at der er aktivitet på standen det meste af tiden, hvor godtfolk er kommer godtfolk til.....

så mit forslag til alle små mærker, gå sammen og lav en fællesstand, så er der altid aktivitet, det får kunderne til at komme.

Mvh Annette

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 100
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 28
bynoer.dk
Skrevet Skrev: 15-04-2009 kl. 10:07

Hej AnnetteD

Jeg er helt enig med dig Annette, i at flere mærke på en stand giver flere besøgende. Jeg har førhen handlet med dig Karl-a - både da du stod helt alene i starten og senere da der var flere mærker, det var hyggeligt at komme på standen samt flere nye ting at kigge på:-)

Nu har jeg eget smykke mærke... ved godt det ikke helt er børntøj, men smykkerne er bl.a. til børn og unge.. - derfor mente jeg det var ok at være med i denne gr.

Det kunne være meget interessant hvis der var andre, der kunne se idéen i at være flere mærker på en stand.
Skriv gerne herefter eller send en mail til info@bynoer.dk -  så kan vi udveksle synspunkter....

God dag til alle:-)

Mvh. Annette - BY NOER

Amino-karma 1.135
Fra Viborg
Tilmeldt 28. nov 08
Indlæg ialt: 279
AnnetteD
Fra Kidzshop.dk (MyAgenzy ...
Skrevet Skrev: 15-04-2009 kl. 10:16

Hej Annette;

Jeg husker dig skam godt, og jeg hilser dig velkomme til denne gruppe. Du har jo fra din tid med børnetøj på din webshop høstet erfaringer forumet her sikkert kan få glæde af. :-)

Jeg så dine fine smykker hos Annika og Susan :-)

Jeg håber du kan få samlet en flok, så I kan lave en fælles stand.

jeg vil også gerne ønske alle en god dag!

Mvh Annette

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 474
Fra København
Tilmeldt 16. sep 09
Indlæg ialt: 175
Claudio - produktudvikler
Fra visual-id
Skrevet Skrev: 17-10-2009 kl. 22:38

Jeg foreslår at i smider hæmningerne og rotter jer sammen - fælles stand fælles markedsføring og fælles front

lidt + lidt = meget 

:-)

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed