på Amino

PRÆSENTATION - Susanne Brandi, www.slitage.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 177
Fra Brædstrup
Tilmeldt 17. jun 09
Indlæg ialt: 42
Susanne Brandi
Fra BRANDI Living - BRANDI...
Skrevet Skrev: 05-07-2009 kl. 08:32

Jeg er forholdsvis ny på Amino, men har dog haft min netbutik i 8 år - de sidste 4 som som fuldtids- og lidt til, føler mig stadig som iværksætter, men nyder min selvstændighed.

Her er lidt om Slitage.dk
Min omsætning ligger primært på følgende "aktiviteter"

- Istandsættelse og salg via hjemmeside af gamle møbler
jeg finder gamle møbler i genbrugsforretninger. Jeg reparerer, istandsætter og maler, og giver møblerne et nyt udtryk.

- fremstilling af møbler efter kundens specifikationer (Lone: Her kan jeg hjælpe dig med dine specialopgaver)
Jeg fremstiller bl.a. vitrineskabe, indbygningsreoler, tallerkenrækker bænke, havemøbler i Douglas, køkkener - og ikke mindst langborde efter kundernes specifikationer, billeder, tegning og ønsker. Langbordene er f.eks. med bordplader af gamle gulvbrædder, eller helt enkle borde, der måske males efter kundens ønske. Jeg fremstiller inventar til caféer, frisørsaloner, showrooms, og messestande, når der ønskes en løsning, der ikke bare skal være som de andres.

- salg af nye møbler via hjemmeside
Jeg forhandler møbler fra DAY Home samt Selected by John Dick. Herudover importerer jeg vitrineskabe, langborde, kurvemøbler - og lidt andre møbler. Jeg forsøger her, at finde møbler, man ikke ser hos andre, men helt kan man naturligvis ikke undgå det.

------

Som lidt sideaktiviteter sætter jeg også kundernes egne møbler i stand, jeg afholder kursus i kreativ istandsættelse af gamle møbler.

Det var mig, jeg vil glæde mig til at læse om jer andre her i gruppen. Det vil glæde mig, hvis I skulle have lyst til at tilmelde jer min nyhedsmail.

Fortsat god søndag!

Mange hilser
Susanne Brandi
------------------------

MØBLER FRA SLITAGE.DK skaber STEMNING I DINE RUM!

Du finder både NYE og GAMLE møbler - og vi FREMSTILLER også MØBLER EFTER MÅL: f.eks. dit nye LANGBORD, INDBYGNINGSREOLEN til din stue, eller TALLERKENRÆKKEN, der lige skal passe det rigtige sted.

Kontakt os bare, så vil vi forsøge at hjælpe dig også!

HUSK: tilmeld dig NYHEDSMAILEN, så er du blandt DE FØRSTE der ved det når der lægges flere møbler på www.slitage.dk!

Synes du også, at det er sjovt at gøre gamle møbler istand? Så tilmeld dig vores næste kursus, hvor vi over 2 dage leger med farver, maling, patinering o.m.m.m ;.) Se mere på www.slitage.dk/kursus.htm

Amino-karma 3.500
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. aug 07
Indlæg ialt: 910
Lone71
Skrevet Skrev: 09-07-2009 kl. 14:13

Hej Susanne, tak for din fine præsentation.

Det lyder meget spændende, det du laver og ja kunne sagtens finde på, at gøre brug af dine kompetencer på et tidspunkt.

Ligenu er mit største problem, at jeg ingen kunder har/får.

Men måske det er meget godt for er jo ikke færdig uddannet indretningskonsulent, har dog taget kurset som boligstylist men der e rjo meget mere i det, end det jeg har lært på det kursus.

Jeg prøver at annoncerer på Facebook, at lave god SEO, laver konkurrerncer på min blog, hvor folk kan vinde gratis besøg af mig og en designmappe, med konceptplancer, møsnterplancher og budgetter og forhandlerlister, men heller ikke der er der bid.

Hvis nogen herinde, kunne komme med andre forslag til promovering?

Jeg har dog lige fået en henvendelse fra en boligstylist, der laver reportager hjemme hos folk, for diverse boligmagasiner og hun har spurgt om hun må lave en reportage hjemme hos os :)

Det skal foregå i september, så jeg har lidt tid til at lave mine små projekter færdige...

Men igen velkommen Susanne, vil da lige tjekke det ud med det kursus i tilbyder....

Hilsner Lone

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 177
Fra Brædstrup
Tilmeldt 17. jun 09
Indlæg ialt: 42
Susanne Brandi
Fra BRANDI Living - BRANDI...
Skrevet Skrev: 09-07-2009 kl. 17:29

Hej Lone,

Så må du da se at skaffe dig nogle kunder ;-)

Herligt med en boligreportage - så kan det jo være at der sker noget!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed