på Amino

netværk -er det guld værd?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 03-02-2010 kl. 17:55

Hej!

Jeg vil udfordre den sætning: netværk-er det guld værd? ved at eksperimentere, og sætte nye ideer i gang i nyt netværk i Sydjylland. Det vil foregå her i Esbjerg. Altså: hvordan kan et netværk i praksis blive guld værd for os alle i gruppen? Har du nogle ideer til at besvare dette meget centrale spørgsmål så hører jeg gerne fra dig.

Betingelser i netværket:

  • Ingen kontigent
  • betaling kun til mad og drikke ad hoc
  • mødes 2 gange på måneden ( hvorfor? for at holde liv i diskussionerne og lære hinanden bedre at kende og få sat gang i et rigtigt professionelt netværk, og ikke et semi-professionelt som mange netværk udvander til)
  • engagement og villighed til at dele ideer og viden med andre i netværket
  • mødested: privat eller i virksomhedernes kontorer
  • deltagerkrav: nobel påklædt, ingen joggingbukser. Ellers er alderskravet 20+. Du har seriøst troværdigt firma.
  • mål med netværket? skabe bedre forretninger for hinanden
  • kreativitivet ift at udvikle netværket i nye spændende retninger

Hvem er jeg: Erfaren netværker, der er frisk på at lære nyt om andres holdning til netværk. Villig til at dele.

Stadig interesseret? Så giv mig et kald på tlf 20478354, eller mail på fl@neodias.dk

Med venlig netværkshilsen

Flemming

 

Amino-karma 279
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. jun 10
Indlæg ialt: 66
Tina Johansen
Fra DAMAVI
Skrevet Skrev: 14-02-2011 kl. 08:40

Hej Flemming

Er ny i denne gruppe, men så lige dit oplæg.

Jeg tror du har fat i det rigtige, Jeg har lige været til BNI arrangement, og syntes det er et fremragende koncept. Men jeg forsåtr ikke, at det skal koste 10.000 kr pr år, og derfor fravælges det.

Sidder selv i netværk, og ja, det er guld værd.

Esbjerg er dog lige langt nok væk for mig, men pøj pøj med det:)

Tina

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 10-03-2011 kl. 22:15

jeg ville også være på, hvis ikke det tog så lang tid at cykle til Esbjerg Crying

Hvis det skal blive en realitet herinde fra, tror jeg nødvendigvis man må placere det lidt mere centralt i området... Dvs hverken i Esbjerg eller Sønderborg eller Kerteminde.  Uanset hvor meget vi gerne vil netværke, er det meget at skulle hive en hel dag ud af kalenderen for det -ooog vi har vel alle hver vores lille biks at passe Yes

Mvh Jannie

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed