Hej alle,Er netop blevet medlem, for har først lige "opdaget" denne gruppemulighed på Amino. Anede ikke der kunne laves en gruppe. Super mulighed! Jeg har selv oprettet gruppen "Dansk Netværk", og I skal være hjertelig velkomne.Tanken omkring dén gruppe er... at netværke! Vi netværker fysisk i grupper i Dansk Netværk. Men denne gruppe er som sådan ikke ment som ren og skær markedsføring af Dansk Netværk. Den er ment som vidensdeling gruppe - omkring netværk generelt, og dét at netværke.Så del endelig ud af din viden / dit kendskab til netværk - gerne hvor du selv har deltaget, så du helt ved hvad du taler om. Fortæl gerne hvad dit/dine netværk har fokus på - hvorfor er det netværket/netværkene mødes og får I noget ud af det?Hvorfor opfordrer jeg til dette? For at vi kan dele viden om netværk. Finde ud af hvem der står for hvad, og på den måde MÅSKE få det nemmere i forhold til at vælge hvor vi ønsker at netværk. Kom med input både om fysiske netværk og online netværk.Jeg glæder mig til at netværke med jer :)