på Amino

Hvem er vi?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 71
Fra Østjylland
Tilmeldt 10. maj 09
Indlæg ialt: 15
Lars Valsted
Skrevet Skrev: 13-05-2009 kl. 10:05

Hej alle

Jeg hedder Lars Strøm Valsted, er 46 år og gift - bosiddende i Galten. Har i øvrigt 3 drenge på 12, 6 og 5 år samt 2 enorme norske skovkatte der begge vejer over 5 Kg Smile - og det er ikke fordi de er overvægtige.

Jeg arbejder som Channel Manager i en mindre IT virksomhed, og driver samtidig firmaet Progressio samt står bag samarbejdet Telefoncoachen.

Jeg er oprindeligt M.Sc EE (eller på Dansk: Svagstrømsingeniør Smile), men arbejder nu dels som Channel Manager og dels som coach. Jeg har tidligere været 11 år i Microsoft, primært i salgs- og marketingfunktioner.

Jeg er certificeret som coach af International Coaching Community (ICC) og er også Dansk landerepræsentant for ICC.

Ud over arbejdet, så bruger jeg fritid på motionsløb, og forventer at løbe min første halvmarathon i efteråret 2009.

Som i kan se, er jeg ikke sprunget ud som fuldtids selvstændig endnu, men det er noget der efter planen skal ske i løbet af første halvår 2010.

Er der noget i vil vide, så spørg.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 12
Fra Århus
Tilmeldt 26. maj 09
Indlæg ialt: 3
Solveig Johansen
Skrevet Skrev: 28-05-2009 kl. 12:23

Hej alle

 

Jeg arbejder med bogføring for mindre virksomheder, enten hos kunden selv eller her hos mig.

Som nævnt er mine kunder typisk små virksomheder som erkender nødvendigheden af at have styr på tallene, men vælger at koncentrere sig om det de er gode til og overlader dermed bogføringen til mig. Nogle har brug for at jeg tager mig af hele bogholderiet, mens andre har brug for hjælp til dele af det.

Jeg har arbejdet i det private erhvervsliv med forskellige bogholderi funktioner i 7-8 år inden jeg for godt et års tid siden valgte at starte op for mig selv. Og jeg er vild med det!!!! Så sig til hvis i får brug for hjælp.Smile

 

mvh

Solveig Johansen