på Amino

Søger en makker i Østjylland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 21
Fra Tilst
Tilmeldt 23. jul 10
Indlæg ialt: 6
Brian Nielsen
Skrevet Skrev: 07-09-2010 kl. 14:04

Hej alle,

Jeg søger en som kunne tænke sig at lave en konsulent virskomhed inden for coaching, udvikling og relaterede områder.

Du kunne være certf. coach, proces konsulent, eller lignende. Vores primæere segment vil være små og  mellemstore virkosmheder.

Kig nærmere på min hjemmeside og se om du har lyst til at lave et makkerskab med mig.

 

De bedste hilsner

Brian Nielsen

www.human-catalyst.com

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.123
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. jan 06
Indlæg ialt: 288

hej Brian

- jeg er nok ikke den du skal være makker med, fordi mit eget fokus og mine næste mål er på vej i nogle andre retninger

- imidlertid, så har jeg en ret stor kontakt-flade og kender mange indenfor dette felt i østjylland, både fordi jeg er ´networker by nature´, og ligeledes igennem mine mange år med teambuilding 

- så, hvis vi kan sætte lidt flere stikord på, omkring dine ønsker til en samarbejdspartner, på den ene eller anden måde, så skulle det undre mig om jeg ikke kender nogen, der vil være af værdi for dig, eller nogen der kan bringe dig videre, i den rigtige retning

- og hvis dette giver mening, for dig, så er du velkommen til at sende en privat mail, enten via amino, eller almindelig mail

hilsner

Dann Sommer / www.dann-sommer.dk

 

 

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 21
Fra Tilst
Tilmeldt 23. jul 10
Indlæg ialt: 6
Brian Nielsen
Skrevet Skrev: 08-09-2010 kl. 08:56

Hej Dann,

Tusind tak for dit input.

Det jeg søger er en jeg kan udvikle koncepter med, en jeg kan sparre med, en som gerne vil businesscoaching på alle niveauer, en jeg kan udvikle en fælles forretning med, en som er indstillet på at vi køre firmaet hjemme fra privaten (Derfor søger jeg en fra østjylland, så vi kan mødes når vi skal), og en som er indstillet på at videre uddanne sig inden for konsulent arbejde.

 

Håber det gav lidt:-) Eller må du skrive igen.

De bedste hilsner

Brian Nielsen/ www.human-catalyst.com

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.123
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. jan 06
Indlæg ialt: 288

hej igen Brian

- tak for supplerende stikord, de bringer lidt mere klarhed til billedet af, hvem du vil kunne have glæde af at komme i kontakt med

- imidlertid, så er det jeg skal bruge lidt mere omkring grundlæggende værdier i det du ønsker at arbejde med, og ´hvilken slags person´

 du er, for at finde nogen, hvor du kan have et godt match med 

- og, derfor mit forslag om, at gøre dette i privat mail

hilsner

dann s.

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed