på Amino

39 medlemmer og ikke en lyd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 6.633
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. aug 07
Indlæg ialt: 1.407
Mette Glargaard
Fra Psykoterapeut og parte...
Skrevet Skrev: 26-01-2009 kl. 09:01

Tænk at have så fantastisk et grundlag som 39 medlemmer - og på trods af det, kan vi ikke få en debat i gang eller et eneste møde op at stå. Hvordan mon det kan være...?

Mette

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 428
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. aug 07
Indlæg ialt: 112
corona
Skrevet Skrev: 26-01-2009 kl. 12:12

Sjovt at du skrivet dette ligenu, jeg sad faktisk og tænkte på om der var en måde man kunne kontakte hele nord gruppen på, når man melder sig til nordgruppen, er så sådan at man kan sende en mail eller på anden måde kontakte alle på en gang.

Hvis man nu havde et tilbud, eller en information der kun berørte dem i nordjylland, så ville det være rart hvis man kunne få alle i tale eller informere alle på en gang.

lykke

Mvh Kronborg

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.233
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. okt 05
Indlæg ialt: 562
Bent A.
Fra T-shirtshop.dk
Skrevet Skrev: 26-01-2009 kl. 12:32

MetteSkagen:

Tænk at have så fantastisk et grundlag som 39 medlemmer - og på trods af det, kan vi ikke få en debat i gang eller et eneste møde op at stå. Hvordan mon det kan være...?

 

Tja det giver måske et fingerpeg om hvorfor Aminonord nr. 1 ikke findes mere...

Og så tror jeg at man vil gerne være med, men helst ikke indvoldvere sig for meget da det jo tager tid, det kræver nogle rigtige foreningsmennesker.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.113
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. aug 07
Indlæg ialt: 281
Annette Lund Andersen - Eventyr Haver
Fra Eventyr Haver®
Skrevet Skrev: 26-01-2009 kl. 22:49

 

Jeg kunne da godt tænke mig at mødes med I andre, men jeg er temmelig nystartet og ved ikke hvor meget jeg selv har at byde ind med i forhold til jer der har været i gang længe, men vi skal jo alle starte et sted, så jeg får jo også kun erfaring i at deltag sammen med jer andre.

Jeg har tidligere været med i en netværksgruppe som dog er skrumpet en del ind - jeg har mulighed for med et beskedent beløb at låne et spejderhus i Lindholm, Nørresundby. Hvis det kan have nogen interesse ?

 

Amino-karma 2.233
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. okt 05
Indlæg ialt: 562
Bent A.
Fra T-shirtshop.dk
Skrevet Skrev: 27-01-2009 kl. 22:32

Annette - Eventyr Haver:
Jeg kunne da godt tænke mig at mødes med I andre, men jeg er temmelig nystartet og ved ikke hvor meget jeg selv har at byde ind med i forhold til jer der har været i gang længe

 

Du har da masser at byde ind med :) Ny frisk energi, gå-på-mod, masser af ideer, og sikkert en masse spørgsmål der kan få os andre til at fremstå som nogle meget kloge mennesker.

Så kom du endelig :)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.113
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. aug 07
Indlæg ialt: 281
Annette Lund Andersen - Eventyr Haver
Fra Eventyr Haver®
Skrevet Skrev: 28-01-2009 kl. 10:38

Du har da masser at byde ind med :) Ny frisk energi, gå-på-mod, masser af ideer, og sikkert en masse spørgsmål der kan få os andre til at fremstå som nogle meget kloge mennesker.

Så kom du endelig :)

Tak skal du have Bent !  ja det er ikke så skidt endda, at fremstå klog Smile

 Er vi de eneste 3 der har lyst til at der skal ske noget aktivt her i gruppen????? så bliver det da nemt at mødes Wink

Jeg ved godt at det ikke er meget tid vi har nogen af os meeeen 1 aften, ca. hver 2. eller 3. måned må da kunne lade sig gøre og jeg kan sagtens køre nordpå så ikke Mette skal køre helt til Aalborg.

Kom nu ram tasterne og lad os få noget igang, nordjyder er da ikke så sløve vel Big Smile

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 428
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. aug 07
Indlæg ialt: 112
corona
Skrevet Skrev: 28-01-2009 kl. 12:33

ja jeg vil også gerne mødes med dem der har lyst, og kører gerne nordpå hvis det er det der skal til, men jeg kan også godt lægge lokaler til og byde på kaffe/the hvis det kunne have interesse.

hvis i kigger på hjemmesiden www.luneborg-antik.dk  vi i kunne se hvor jeg bor, vi har lige renoveret en del af 1.salen og jeg har en stor stue der ikke er færdigindrettet så der kan vi sagtens være optil 20 mennesker, blot skal det helst være en hverdagsaften eller eftermiddag

hilsen

lykke

Mvh Kronborg

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 55
Fra Hjørring
Tilmeldt 3. feb 09
Indlæg ialt: 16
Steen Engbjerg
Skrevet Skrev: 06-02-2009 kl. 08:44

Hej.

Jeg er fra Hjørring, så Luneborg ville være fint nok med mig. Har også skrevet i den anden tråd om at mødes..

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed